Sprinkelseng

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noe man burde tenke på når man kjøper sprinkelseng, eller er de på ikea feks gode nok?

IKEA er da mer enn god nok !!! :-) vi har Hensvik grindseng etter de andre ,og den er vi veldig fornøyd med .solid! Ca 600,- tror jeg den koster nå,ny.

Vi har og hensvik etter sønnen vår og skal bruke den igjen :)

Jeg skal også kjøpe meg Ikea-seng. Men hvordan er baby-madrassene der?

Vi har kjøpt Troll sin sprinkelseng. Madrass fra ikea. Lykke til med sprinkelseng beslutningen :)

Er det noe man burde tenke på når man kjøper sprinkelseng, eller er de på ikea feks gode nok?

Som de andre her skriver, så er Ikea sine kjempe bra! stødig og stabil.. har brukt sengen på bildet til begge mine barn (altså èn seng til to barn), og den er fortsatt like fin ;) og det som er så kjekt er at man kan både stille høyde på den og etterhvert fjerne den ene siden når barnet begynner å klatre ut ;) kjøpte også madrass på Ikea.. og den er også like fin og ikke nedligget :D
Skal kjøpe en samme seng til nr 3;)

hensvik-sprinkelseng__0133466_PE288944_S4.JPG

Som de andre her skriver, så er Ikea sine kjempe bra! stødig og stabil.. har brukt sengen på bildet til begge mine barn (altså èn seng til to barn), og den er fortsatt like fin ;) og det som er så kjekt er at man kan både stille høyde på den og etterhvert fjerne den ene siden når barnet begynner å klatre ut ;) kjøpte også madrass på Ikea.. og den er også like fin og ikke nedligget :D
Skal kjøpe en samme seng til nr 3;)

hensvik-sprinkelseng__0133466_PE288944_S4.JPG

Det er den jeg skal ha.Er vel den billigste de har, men også den fineste!!! <3

Det er den jeg skal ha.Er vel den billigste de har, men også den fineste!!! <3

Enig der! Syns den er kjempe fin jeg:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har også den på bildet, kjempefin og billig og bra :) Har vært brukt til to, men fortsatt fin :)

Jeg har også den på bildet, kjempefin og billig og bra :) Har vært brukt til to, men fortsatt fin :)

samme her :D men må nok kjøpe en til, siden minste jenta bare er 1 år når neste kommer :P

Storesøster har sprinkelseng fra IKEA, denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997/
Kommer til å kjøpe samme til lillebror for vi har vært kjempefornøyde med denne sengen!
Har brukt den som bedside crib de første mndene ved å fjerne sprinklene på ene siden, kjempepraktisk! :)
De har et godt utvalg av forksjellige madrasser i forskjellige prisklasser, så de har med andre ord noe som passer for enhver smak ;)

Back
Topp