Oktoberjenta
Elsker forumet
Vi har fått arvet en sprinkelseng med madrass, som er brukt av tantebarnet mitt. Men har hele tiden tenkt å kjøpe ny madrass etter å ha lest litt. Men nå når jeg skulle finne madrass sliter jeg med å finne målene som passer, er litt større enn standarden. Eneste jeg finner er på nettet, men de koster over 700kr. Så har jeg også lest at det ikke er noe vits i å kjøpe til så dyrt (eller er det billig?) og at en på IKEA til 300-400 er mer enn greit nok.
Så kom vi frem til at da var det like greit å bare kjøpe ny sprinkelseng på IKEA og en madrass der. For det blir ca 1000 lapp. Men igjen har jeg søkt litt og lest litt på trådene her og folk skriver at det ER viktig med en god madrass til babyen. Fant og noen som skrev at så lenge madrassen er hard nok og ren osv så holder det. Hva sier dere? For hvis vi må kjøpe en dyr madrass uansett så kjøper vi heller kun madrass, eller skal vi kjøpe en fra IKEA til sånn 400?
Så kom vi frem til at da var det like greit å bare kjøpe ny sprinkelseng på IKEA og en madrass der. For det blir ca 1000 lapp. Men igjen har jeg søkt litt og lest litt på trådene her og folk skriver at det ER viktig med en god madrass til babyen. Fant og noen som skrev at så lenge madrassen er hard nok og ren osv så holder det. Hva sier dere? For hvis vi må kjøpe en dyr madrass uansett så kjøper vi heller kun madrass, eller skal vi kjøpe en fra IKEA til sånn 400?