sprinkelseng madrass?

LightGlow

Andre møte med forumet
hva er best av en madrass på 5 cm tykk eller 10cm for en baby? eller har det noe å si i det hele tatt?

5 cm hørtes veldig tynt ut har ikke brukt noe fancy saker til sprinkelseng selv men ganske sikker på at de var tykkere enn 5 + at det var overmadrass til.

syns det selv at det hørtes litt rart ut, men det er jo noen som selger så tynne så ble litt usikker på hva jeg burde velge. har du noen forslag til hvor jeg kan kjøpe en god madrass, overmadrass og dyne? har ingen å snakke med om dette og ingen å spørre så må prøve å få litt hjelp herfra =)

Vi kjøpte en veldig god madrass på Jysk. Til rundt 700 kroner tror jeg. Der kjøpte vi også en tynn over madrass. 

Dynene har vi kjøpt på Prinsess, bruker fiberdyner til begge to. Men hadde dun når de var babyer.

Vi kjøpte en veldig god madrass på Jysk. Til rundt 700 kroner tror jeg. Der kjøpte vi også en tynn over madrass. 

Dynene har vi kjøpt på Prinsess, bruker fiberdyner til begge to. Men hadde dun når de var babyer.

gutt09jente11 skrev:

lønner det seg å ha dun dyner i begynnelsen? og trenger man egentlig noe mer enn madrass,overmadrass,dyne og sånn beskyttelse greie? og senga da selvfølgelig. føler meg så blå på dette her at det er litt flaut 

Back
Topp