Sprinkelseng/himmelseng?/uro over sengen?

September16

Glad i forumet
TIl dere som har sprinkel seng eller skal ha det til den lille... Skal dere ha sånn himmel seng ting over? eller uro? (leke) Jeg har hørt at det er ikke bra med sånn himmel seng over pga støv osv stemmer dette? ser jo litt stusselig ut å bare ha sengen der.

Jeg lagde en uro sist :) Skal vel få til å lage en denne gangen også, som er litt mer jentete! Jeg er ikke noe fan av sånn sengehimmel, men det er min smak! Poenget med støv høres jo fornuftig ut..! Men det kommer vel kanskje an på hvor nøye man er med renholdet..

Jeg skal ikke ha sengehimmel, tenker det bare kommer til å samle hundehår (vi har hund). Har ikke uro, kan vurdere det etter barnet er født. Men har hengt opp en slags "klessnor" på veggen over, er en vevd snor med malte tre-stjerner og små klesklyper man kan henge bilder i. Har hørt at babyer liker å se på ansikter, spesielt av folk de kjenner. Så tenkte å henge familiebilder der:)

Liker ikke sengehimmel, men har uro som skal opp. Mulig ikke før etter en stund, en nyfødt baby ser ikke så langt uansett.

Jeg har kjøpt uro, men usikker påminnet det er smart å ha den over sengen eller ikke. Lest at de ikke bør stimuleres når de skal sove...

Skal ikke ha noe over senga, det er bare i veien synes jeg.

Back
Topp