Sprinkelseng fra ikea

bsd

Blir kjent med forumet
Dere som har brukt sprinkelsengene fra ikea, er de å anbefale? Har lyst på Hensvik, den er finest syns jeg. Noen som har den? Ellers er vel gulliver nr 2, men syns den ser ganske spinkel ut egentlig? Føler ikke det er vits å legge ut masse penger på en seng hvis ikea sine fungerer fint, men greit å høre med dere som har eller har hatt den først.

Har Gulliver og synes ikke den er spinkel. Blitt brukt til eldstemann i 3 år nå, og nå skal minste sove i den ett år til håper vi....

Har leksvik, er fornøyd med den og syns ikke hensvik ser så mye mer spinkel ut iallefall.
Eneste forskjellen ser ut til å være at leksvik har plate i begge ender mens hensvik har plate i ene og sprinkler i andre.

vi har brukt hensvik til jenta vår i 2,5 år nå og den er fortsatt så god som ny. skal bruke samme senga til gutten i magen! kan absolutt anbefales!

men sprinkelbeskytteren fra IKEA vil jeg ikke anbefale. Den holder seg ikke oppe, men blir liggende som en lefse etter kort tid..

Vi har hensvik, er kjempefornøyd :-) Synes også at den er finest :-)

Takk for svar, dere gjorde det enkelt for meg, så da blir det hensvik :-)

Takk for svar folkens, dere gjorde det enkelt for meg, så da blir det Hensvik :-)

Vi har hensvik senga og den fungerer knall synes jeg

Sunshine* skrev:

sign

Sunshine* skrev:

sign :)

Det som og er greit med den er at du kan fjerne den ene langsiden etterhvert og bruke den som vanlig seng inntil den er for liten :)

Vi hadde Hensvik til jenta vår, kjempe fornøyd med den, skal også bruke den til den kommende gutten vår Så den er virkelig til å anbefale

Har Gulliver - er veldig fornøyd med den, og håper å bruke den til lillingen er for lang til å ligge i slik seng og så gå over i vanlig seng. 
Babyen i magen skal bruke Sniglar, som vi låner fra min søster. Den funka utmerket til tanteungen min var 3,5 år. Men har jo med lengden å gjøre og at hun ikke klatra ut sjøl - forsto aldri at det var mulig :p
Så det er absolutt ikke vits å hive unødvendig masse penger ut av vinduet på svindyre sprinkelsenger, nei :)

Back
Topp