Sprinkelseng eller vugge?

M

Moderator Irene

Guest
Hva tenker du babyen skal ha den første stunden? :)
 
Ligner denne babyen på søsteren er det bare å gi opp egen seng iallefall det første halvåret :p
 
Vugge til dagtid, oppi vår seng (samsoving) om natten. Trenger først sprinkelseng når baby er nærmere ett år og skal sove i egen seng.

Jeg synes ikke små babyer burde ligge i egen seng om natten, og i hvertfall ikke i sprinkelseng. Det er veldig lite lunt og "trygt".
 
Her blir det sprinkelseng. Syns det er fint at babyen blir vant med det fra begynnelsen. Evt babynest oppi sprinkelsenga. Hadde vugge i stua til førstemann, men ble lite brukt.
 
Samsoving og hengekøye blir det her :) ikke sprinkelseng
 
Har vugge fra jeg var liten, skal også ha bedside crib slik at babyen samsover med meg, men vi likevel sover litt hver for oss. Ender vel opp med å ligge tett likevel :p
 
Planen er bedside crib her også. Og sprinkelseng på eget rom når den tid kommer.
 
Vugge og nest nede i stua på dagtid/evt vogna :) på natta blir det i nest i beside criben :)
 
Har vugge på stua og skal ha bedsidecrib på soverommet :)
 
Denne blir det babykurv på i starten, siden minste bruker sprinkelsenga:) Di andre har brukt sprinkelsenga. Di fyste mnd låg di i nest/rede eg laga oppi der, slik at det skulle følast tryggere og lunere:)
 
Vugge i stua og kjenner jeg meg selv rett blir nok denne å ende opp i senga med oss:(
 
Sprinkelseng på rommet vårt til å begynne med.
 
Blir nok vugge til babyen siden guttungen fortsatt bruker sprinkelsengen. Babyen kommer nok til å være mye i vår seng og pga amming og sånn, tenker jeg.
 
Bedside crib også sprinkelseng på rommet hennes til bruk på dagtid
 
Bed side crib på natta her ;) vugge i stua :) babynest som jeg flytter mellom plassene :)
 
Back
Topp