Sprinkelseng eller vugge?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Bedside crib :) har vugge i stua og sprinkelsenga etter storebror når den tid kommer :p

Kurv i stua og i babynest i vår seng i starten :) så får vi se hva vi kjøper etter hvert :)

Bedside crib inne hos oss. Sprinkelseng på barnerommet og vugge i stua :)

Vi har en liten sprinkelseng til natta :) På dagtid regner jeg med at han sover i sofaen, vogna eller i senga si :)

Sprinkelseng, ser ikke behov for vugge. Har evt vippestol som kan brukes fra nyfødtalder om babyen trenger å vugges :p

Tror dere ungen kan sove i kurv de første 3-5 månedene? Eller er det dumt? Ser ingen skal ha ungen i det.. tenkte ha det på soverommet siden det er mindre, og så heller ha babyen i nest i senga vår fra den ikke sover i kurven for så å flytte babyen til rommet tvers over våres i egen sprinkelseng. Har lite lyst til p ha sprinkelsenga på rommet våres siden det er så stort, men vil samtidig ha babyen inne hos oss i minst 6-7 mnd.. Setter pris på råd og tips, hva syns dere? :)

Tror dere ungen kan sove i kurv de første 3-5 månedene? Eller er det dumt? Ser ingen skal ha ungen i det.. tenkte ha det på soverommet siden det er mindre, og så heller ha babyen i nest i senga vår fra den ikke sover i kurven for så å flytte babyen til rommet tvers over våres i egen sprinkelseng. Har lite lyst til p ha sprinkelsenga på rommet våres siden det er så stort, men vil samtidig ha babyen inne hos oss i minst 6-7 mnd.. Setter pris på råd og tips, hva syns dere? :)
Barnet kan fint sove i kurv en stund, men ville hatt kurven på stativ så ikke kulde fra gulvet kommer til baby ☺️

Blir sikkert vogn på dagtid og bedsidecrib på rommet. Har kjøpt lekegrind også og har en vugge så tiden vil vise. Storebror kunne ikke sove noe annet enn i armene våre

Sprinkelseng på soverommet og lekegrind i stua er planen, men nå har jeg forelsket meg i ei vugge jeg vurderer å ha i stua hvis jeg kommer over motstanden mot å bruke så sinnsykt mye penger på den...

Chicco next2me på soverommet, så blir det sprinkelseng på babyrommet. Litt usikker på stua, sikkert litt chicco og ellers i sofaen tenker æ, vi har et ganske bredt hjørne :)

Back
Topp