Sprinkelseng beskytter

MyFairytale <3

Glad i forumet
Hva har dere?
Ser det er noen som anbefaler å ikke bruke det, men tror jeg vil ha det =)

OI, Jeg hadde aldri turt å ikke hatt beskytter inni den. Nå har jeg ikke pga storesøster er så stor, men vi tok den ikke vekk før ho var tjaaa 1,5 år. Fordi ho er så grevling.

Anbefaler det :) jeg har hatt en som var kjøpt på babyshop, men den sklei ned og ble fort stygg , nå har jeg kjøpt sånn "tjukk" . Så håper den holder seg fin lenger :)

skal ha det :)

Jeg skal også ha det :)Tar ikke noen sjanser.

Skal ha det :) Hvorfor er det noen som anbefaler å ikke bruke det?

Ehh.. Jeg leste aldri saken fordi jeg hadde jo bestemt meg for å ha det =P Ville ikke påvirkes andre veien.. Men så blir man jo i tvil da =P Fant noe om det da jeg søkte litt på nett om det =) Skulle egentlig bare finne noen som så fine ut..
Men tror det blir slik helt vanlig hvit på Kid, hvis ingen her har noen gode forslag på hvor man kan finne en søt en til grei pris =)

Vi hadde det med storebror, og skal ha det til lillebror :) Var heldig og fikk kjøpt på januar salget som var når han kom til, kjøpte på barnashus :) har veldig mange fine der :)

Vi hadde det med storebror, og skal ha det til lillebror :) Var heldig og fikk kjøpt på januar salget som var når han kom til, kjøpte på barnashus :) har veldig mange fine der :)

Har de nettbutikk? Ganske langt til barnas hus herfra =)

Jeg skal ha en sånn tjukk denne gang. Sist hadde jeg en man knøyt rundt og det ble bare kjempe stygt.

Jeg har en fra IKEA! Ikke testet ut.. men den fra KID så helt ålret ut da :)
Hvis ikke kan du sy en :p

Jeg har en fra IKEA! Ikke testet ut.. men den fra KID så helt ålret ut da :)
Hvis ikke kan du sy en :p

Jeg kan jo faktisk sy en.. men hva fyller man den med da?? =P Hehe.. Kan vel kanskje sy trekk på den fra kid hvis ikke jeg liker den hvit =P

Vi hadde en fra Ikea først... den var heeeelt ubrukelig.... den var tynn og snuppa dytta den ned med en gang hun var i seng. Kjøpte en på barnas hus. den er tykk og kan knytes fast... ikke sklidd ned en eneste gang siden vi tok den i bruk:):) Det er av slaget med sauer på:) Veldig søt synes jeg:)

Back
Topp