Sprinkelbeskytter ?

Gudle i magen

Elsker forumet
Skal dere bruke det ? ( I senga) Eg brukte det på min første, men no blir enn jo frarådet å bruke det

Jeg kommer ikke til å bruke det denne gangen, pga frarådingen.
Brukte også til første :)

Hadde det til mini men følte ikke det satt bra festet så kommer til å droppe det denne gangen.

Kommer nok ikke til å bruke det denne gangen jeg heller, selv om jeg brukte sist.

Men dere som ikke skal bruke sprinkelbeskytter, hva med babynest da? Skal dere bruke det?:)

Men dere som ikke skal bruke sprinkelbeskytter, hva med babynest da? Skal dere bruke det?:)

Ja, men usikker på om jeg skal bruke det på natta.. Vil ikke være hysterisk, men vil jo slappe av også.. Synes det er vanskelig med alle skrekkhistorier.

Jeg bruker det :) Brukte det med første og bruker det nå. Klarer ikke i min villeste fantasi se hvordan det er farlig med korrekt bruk. Og mye mer å kveles på i babynest. Eller madrassen selv. Der er det jo også barn som kveles ;)

Jeg har lyst til å bruke sengebeskytter, men blir litt usikker ang. anbefalingene.. Men har foreløbigt lagt den oppi, men brettet den tilbake slik at hele langsiden mot senga vår er åpen :-)

Jeg bruker det :) Brukte det med første og bruker det nå. Klarer ikke i min villeste fantasi se hvordan det er farlig med korrekt bruk. Og mye mer å kveles på i babynest. Eller madrassen selv. Der er det jo også barn som kveles ;)
Ja akkurat sånn tenker jeg også!:)

Ja, men usikker på om jeg skal bruke det på natta.. Vil ikke være hysterisk, men vil jo slappe av også.. Synes det er vanskelig med alle skrekkhistorier.
Ja det skjønner jeg..:)

Det er så mye man skal tenke på, og som førstegangs blir man litt lettere hysterisk tror jeg..
Jeg er rett og slett usikker på det meste.. Noe sier meg at jeg ikke skal bruke noe, men på en annen side bør jeg gjøre det..

Det er så mye man skal tenke på, og som førstegangs blir man litt lettere hysterisk tror jeg..
Jeg er rett og slett usikker på det meste.. Noe sier meg at jeg ikke skal bruke noe, men på en annen side bør jeg gjøre det..
Hmm... enig i at det er veldig vanskelig som førstegangs og usikker.. Jeg brukte sprinkelbeskytter på første mi og har gjort klart sprinkelbeskytter denne gangen også:)

Hmm... enig i at det er veldig vanskelig som førstegangs og usikker.. Jeg brukte sprinkelbeskytter på første mi og har gjort klart sprinkelbeskytter denne gangen også:)

Nå skal jeg ha vugge i starten, så sprinkelsenga tas ikke i bruk på en stund. Kanskje jeg er litt roligere når jeg kommer dit.. Lille kan jo skades uansett, beskyttelse eller ei..

Nå skal jeg ha vugge i starten, så sprinkelsenga tas ikke i bruk på en stund. Kanskje jeg er litt roligere når jeg kommer dit.. Lille kan jo skades uansett, beskyttelse eller ei..
Det er veldig sant. Du får bare se da veit du. Følge magefølelsen din!:) Du veit best hva som er best for dere:)

Hvor står den anbefalingen om ikke å bruke det? Er det helse-Norge som fraråder bruken?

Tenkte vi skulle bruke det, men vil jo vurdere på nytt dersom det frarådes.

Jepp! Og babynest på dagtid! Kan ikke bli hysterisk heller. Babyen ligger langt unna kanten og jeg tar ned siden og har den inntil min seng.

Back
Topp