SPRINKELBESKYTTER?

Usynlig

Elsker forumet
Jeg er på utkikk etter en kantbeskytter til sprinkelseng. Finner liksom ingen fine jeg liker! Har dere tips til nettsider jeg kan titte på? Vil gjerne ha en som er litt tjukk, og gjerne litt stiv så den ikke faller ned med en gang! :-)

jeg har en lyseblå og hvit som jeg var veldig fornøyd med... vi får jente denne gangen, så den er ikke så aktuell...
Om du ønsker det - send pm så skal jeg ta bilder av den :)

Jeg har en nydelig en etter mini, den kjøpte jeg på en barnebutikk som het fillifjong.. Mener de har noe på barnas hus i samme duren.

De har noen tykke, ganske stive på flust.no :)

Henriettemamma09+12 skrev:
De har noen tykke, ganske stive på flust.no :)

De har ikke dem lengre! :( Vært utsolgt i mange mnd.

Dollface skrev:
jeg har en lyseblå og hvit som jeg var veldig fornøyd med... vi får jente denne gangen, så den er ikke så aktuell...
Om du ønsker det - send pm så skal jeg ta bilder av den :)

Ja takk! :-)

Ikke kjøp BabyDan sin på barnas hus hvertfall!  Den er så slafsete og står ikke ordentlig. Mini her klarte i tillegg å rive den av fra hun var 5 mnd, da røyk de trådene vi knøt fast!

Vi kjøpte en blå med hvite prikker til lillemann i 09 på KID, kjempe fin og den er like fin enda, så ungen til venninna mi skal arve den ;)

Fant ikke noe likt nå i 2011, men fant en hvit en på KID, med et eller annet mønster på. I hvitt. Kjempe fin den også, og holder fasongen etter vask :)

Back
Topp