Sprer dere budskapet

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Til alle og enhver så snart dere er kommet over 12 uker?:) jeg tenkte jeg skulle si det til venner og familie som ikke vet det enda når jeg er 12 uker, resten (jobben osv) sier jeg det til over påske, da er jeg nesten 14 uker:)

Mine foreldre og svigers vet det allerede. Jeg er i uke 12 om litt over ei uke, men har ikke tenkt å si det på mange uker ennå...Tror jeg..... vi får se

Alle jeg vil at skal vite, og som jeg synes trenger å vite, vet allerede.
Resten får vite det når det synes.

Vi venter hvertfall til jeg er 12 uker med å si noe tror jeg :) Bare meg og samboer som vet enda :)

Tenker familien skal få vite det nå i påska, jobb får vite over påske! Regner med at da begynner magen snart å avsløre meg ;)

Mine nærmeste vet det allerede, samt nærmeste arbeidskolleger. Er i 12 uke neste uke så blir vel da bare å vente på at folk skal tørre å spørre etter det :p

Usikker enda jeg, blir vel sikkert til at de fleste får vite det rundt uke 12 ;)
Klarer sikkert ikke holde meg lengre hihi..

Vi får se, så langt har jeg faktisk ikke tenkt så mye på det,
for det hele virker så uvirkelig for meg enda :D

Nærmeste familie vet, en del på jobben vet, fordi folk ikke klarer å være stille. :p hehe. Så gidder ikke holde det hemmelig på jobb lenger. + min nærmeste venninne vet. Resten vil jeg prøve å vente med ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nærmeste familie og nærmeste venner vet det allerede, vi sier det til guttene våre neste uke (uke 12), så sier vi det ikke aktivt til flere, men det sprer seg raskt da, tenker jeg, når guttene sier det hit og dit :) Men skriver ingenting på facebook, for å si det sånn :P Det gjør jeg kanskje når vi har vært på oul.

Nærmeste familie og nærmeste venner vet det allerede, vi sier det til guttene våre neste uke (uke 12), så sier vi det ikke aktivt til flere, men det sprer seg raskt da, tenker jeg, når guttene sier det hit og dit :) Men skriver ingenting på facebook, for å si det sånn :P Det gjør jeg kanskje når vi har vært på oul.

Enig med deg! Nærmeste familie, sjef, en venninne osv vet det, men familie lenger ute vet det ikke her, pluss andre venner:) kommer ikke til å annonsere det på facebook, men her og sprer sånne ting seg som ild i tørt gress!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nærmeste familie vet, pluss mine nærmeste venninner... Jeg tenker å si det til folk i uke 12, og da sprer det seg fort... Og for å unngå unødvendige rykter(som fort skjer her) så kommer jeg nok til å annonsere det på facebook. Ser ikke helt hvorfor jeg ikke skal gjøre det når det alikevel vil spre seg fort.. :)

Forteller nærmeste familie i uke tolv. Resten får vite det når det passet, gidder ikke ringe rundt :p

Familien vet det og to venninner=)
Resten får vite det når det begynner og spre seg :-)

de jeg føler trenger å vite det, de vet det :) nærmeste familien, venner og nære kolleger og sjefen.
Resten får vel vite det ved hjelp av jungeltelegrafen eller når de ser en voksende mage.
:)

Nærmeste familie (foreldre og søsken) fikk vite det allerede i uke 6, siden vi var på de trakter da, bor 40 mil unna familien.. og syns det var best å fortelle d ansikt til ansikt :-) Nå skal vi til jm på tirsdag, da er jeg nesten tolv uker. Og om alt går som forventet og vi får høre noen galopperende hester på doppler , så får nok resten vite det :-)

Nesten alle i nærmeste familie vet det pga min dårlige form, og noen nære venner. Ellers blir det offisielt etter uke 12, men da får nok de vite det etter hvert som vi treffer folk :)

Vi fortalte det til guttene våre i går, spennende å se om de bryr seg med å fortelle det videre, eller om det forblir en hemmelighet litt til ;) vi forteller det ikke til særlig mange flere, bare de kommende oldeforeldrene, som ennå ikke vet det, så lurer på når gratulasjonenebegynner å strømme inn :)

Nærmeste familie vet( foreldre og søsken) 3 besteveninner og mine 2 nærmeste arbeidskollega som fikk meg til å ta gravid testen for jg luktet mye rart og ikke hadde matlyst. Resten får vite når det begynner å synes:)

Back
Topp