Men får ikke ut melk! Men de lekker alikevel. Men lar seg ikke pumpe . Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være lettere å håndmelke? Varm dusj og en heftig dose tålmodighet? Det puppestellet er frustrerende, altså!!Men får ikke ut melk! Men de lekker alikevel. Men lar seg ikke pumpe . Tips?
Men får ikke ut melk! Men de lekker alikevel. Men lar seg ikke pumpe . Tips?
Hva kan skje om man ikke får tømt den på flere dager ? :-/ omg..the horror..
Har allerede brystbetennelse og går på antibiotika kur. Så utrolig kjedelig å ikke få tømt puppene for å si det mildt. Greier ikke å amme med de i disse dager heller , så blir bare Pumping og nå har det også gått skeis. Før eg fikk barn hadde eg aldri trodd amming skulle bli et problem. Tenkte det var bare å ammeDa tror jeg det er veldig lett å få brystbetennelse. Men når ble den sånn? Jeg fikk klump i natt, og fikk dem ikke ut i dusjen, heller ikke med pumpe eller amming. Men nå på siste amming la jeg babyen til slik at haken kom samme vei som klumpen (ble da tvillingstilling), og da sugde hun faktisk melken ut og fjernet klumpen. Det var tips fra jordmor, siden underkjeven suger sterkere.
Ellers er det veldig viktig at man ikke stryker på klumpen før melken renner. som de sa på sykehuset; "man må ikke stryke før kranen renner".
Har allerede brystbetennelse og går på antibiotika kur. Så utrolig kjedelig å ikke få tømt puppene for å si det mildt. Greier ikke å amme med de i disse dager heller , så blir bare Pumping og nå har det også gått skeis. Før eg fikk barn hadde eg aldri trodd amming skulle bli et problem. Tenkte det var bare å amme