Sprengte pupper

Ramp3n

Glad i forumet
Jeg kan ikke huske at puppene var sååååå sprengte og ømme sist, eller i noen av svangerskapene for den saks skyld. Kan hende jeg lider av mild Alzheimers altså, mtp at det er noen år siden jeg fullførte et svangerskap sist. Men denne gangen- altså holy moly, de kjennes ut som de skal eksplodere hvert øyeblikk!! :hilarious: utenom det har jeg minimalt med plager da, så skal vel ikke klage.

Hvordan har dere det med symptomer og "plager" om dagen? :happy::happy:

Jeg har kun litt murring i magen, kanskje litt ekstra trøtt....ellers ingen andre tegn på graviditet... Når jeg gikk gravid med datteren min hadde jeg syyyykt ømme puppe fra uke 4,så syns det er rart at jeg ikke har det nå! Føles kanskje litt feil å klage over mangel på symptomer :hilarious:

Ekstrem kvalme, og litt murring. Men det er eneste :)
Preger hele dagen min da! Ligger 80% av tida..
Men ingen ømme pupper i hele tatt denne gangen

Har litt ømme pupper, symfysesmerter og uggen/kvalme. Sliter også meg svimmelhet til og fra, men ellers er formen foreløpig OK :)

Har veldig ømme pupper jeg også! Ellers merker jeg at jeg er mer trøtt og sliten, tisser ofte og kan bli uggen om det er lenge siden jeg har spist. Ellers er formen enn så lenge bra :D

Jeg kan ikke huske at puppene var sååååå sprengte og ømme sist, eller i noen av svangerskapene for den saks skyld. Kan hende jeg lider av mild Alzheimers altså, mtp at det er noen år siden jeg fullførte et svangerskap sist. Men denne gangen- altså holy moly, de kjennes ut som de skal eksplodere hvert øyeblikk!! :hilarious: utenom det har jeg minimalt med plager da, så skal vel ikke klage.

Hvordan har dere det med symptomer og "plager" om dagen? :happy::happy:

Høres ut som meg ;) Lurer på om karakteren Dory i Nemo er basert på meg ;) Merkelig hvor fort man glemmer åssen ett svangerskap var, ihvertfall for meg :P

Men jeg har ømme bryster, ikke hele tiden, syns det er nesten værst når jeg skal sove. Mener jeg ikke hadde det i de andre svangerskapene. Og morgen kvalme har jeg aldri hatt, men nå kjenner jeg det hver morgen, men ikke kastet opp...enda ;)

Kvalme/oppkast å veldig ømme pupper:rolleyes:Må holde på de ned trappa å klarer ikke å ligge på de :D Har også murringer :)

Er også veldig svimmel noen dager uansett om jeg ligger rett ut eller står :confused:

Ekstrem kvalme, og litt murring. Men det er eneste :)
Preger hele dagen min da! Ligger 80% av tida..
Men ingen ømme pupper i hele tatt denne gangen
Jeg skal kanskje ikke klage. Litt småkvalm og uggen innimellom, men det er puppene som er plagsomme. Bhene mine passer ikke lenger heller:P

Har veldig ømme pupper jeg også! Ellers merker jeg at jeg er mer trøtt og sliten, tisser ofte og kan bli uggen om det er lenge siden jeg har spist. Ellers er formen enn så lenge bra :D
Har det ganske likt vi to da! Har fint kunnet gå hele arbeidsdagen uten å spise frem til jeg ble gravid. Nå er det akkurat som om noe sier ifra at det hvertfall ikke er aktuelt:P

Høres ut som meg ;) Lurer på om karakteren Dory i Nemo er basert på meg ;) Merkelig hvor fort man glemmer åssen ett svangerskap var, ihvertfall for meg :p

Men jeg har ømme bryster, ikke hele tiden, syns det er nesten værst når jeg skal sove. Mener jeg ikke hadde det i de andre svangerskapene. Og morgen kvalme har jeg aldri hatt, men nå kjenner jeg det hver morgen, men ikke kastet opp...enda ;)

Ikke bare når man skal sove, men altså i dusjen... når det kommer ei dusjstråle på puppene.. mildemåne!

Har det ganske likt vi to da! Har fint kunnet gå hele arbeidsdagen uten å spise frem til jeg ble gravid. Nå er det akkurat som om noe sier ifra at det hvertfall ikke er aktuelt:p

Jeg også! Måtte ha et mellommåltid på jobb i dag, det har aldri skjedd før :hilarious:

Ekstreme ømme pupper og forrige uke kjøpte jeg en cup str større i bh, men allerede nå begynner den bli for liten:hilarious: også er jeg helt vanvittig trøtt, sover etter jobb hver dag - aldri gjort før men nå MÅ jeg. ellers litt murring her og der.. oppblåst mage, så jeansene er for stramme.. magen må liksom ut? og et snev av kvalme (men er bare 5+4)

Jeg skal kanskje ikke klage. Litt småkvalm og uggen innimellom, men det er puppene som er plagsomme. Bhene mine passer ikke lenger heller:p

Ja, her også. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Må sikkert handle på nett, da muggene mine er for store for de største de selger i lokale butikker.

Nipplene mine er så vonde at jeg føler jeg går i bakken snart... jeg gråter nesten når samboer kommer nære.. det gjør så Himla vondt. Annet enn det så bare tisser jeg veldig ofte.. småkvalm innimellom men ikke veldig mye! *Bank i bordet* :)

Jeg sluttet å amme for noen uker siden, så mine har i liten grad blitt ømme. Vokser jo bare til en brøkdel av hva de var fulle av melk.

Ja, her også. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Må sikkert handle på nett, da muggene mine er for store for de største de selger i lokale butikker.
Haha! Know the feeling. Jeg er oppe i 70 H nå, og bruker 70F til vanlig :P føles så unødvendig å kjøpe bher til mange hundre kroner når de ikke kan brukes når denne reka er ute :P har gått over på sportsbher jeg nå. Supersexy...

Back
Topp