Sprengte blodkar!!?

LilleRosina

Betatt av forumet
Noen andre som har fått sprengte blodkar?? Jeg har fått masse på den ene foten, ser ut som store blåflekker...både over og under kneet.. Ikke særlig pent..men sånt en må regne med?? Noen som har tips? Kan det forebygges?? Støttestrømper? Håper det blir mindre synlig når jeg får litt sol på bena....[&:][:@]

ser ikke ut som det er noen som kjenner seg igjen....får vel høre med jordmor da.

Hei..

he ikkje erfaring på akkurat ditta område sjøl , men mejna å ha hørt at å broke støtte strømpe skal hjelpe :)
Men du kan no spørre jordmora di , so fe du nok sikkert noken gode tips om ka du kan gjere... :)

Lykke til ivertfall :)

Hei! Støttestrømper skal visstnok forebygge. Når du ligger på rygg, ha føttene hevet over hjertehøyde når du har muligheten, dette hjelper visst også. 

hei har fått noen på låret, men de er ganske små og korte. så har jeg fått et par på det ene brystet mitt. fikk høre at det hjalp å smøre seg inn med krem og masere plassene.. stemoren min kjøpte seg en krem med blodigle ett eller annet oppi (når hy var gravid) som funka ganske bra..

har fått noen små rundt forbi.vet ikke hvordan det kan forbygges men jeg skal til hudpleie etter svangerskapet for å (prøve)å fjerne di.

Var hos legen i dag, og tok opp akkurat det der. jeg har vært så super heldig å fått det på den ene kjønnsleppa, og det gjør vooondt!!! Han sa at det var veldig vanlig, og at det trakk seg tilbake etter fødsel. i 99 av 100 tilfeller. Hvis ikke ble de fjernet. Han mente at mye av åreknuter stort sett hvor uansett hvor det var pleide å trekke seg tilbake etter fødsel...

Har kjøpt støttestrømper, men de er litt varme nå når sommeren har kommet... Prøvde de tynne, men de følte jeg ikke strammet så godt, og skle ned...Snakket med jordmor, men hun hadde ikke noen nye geniale tips. Håper de forsvinner etter fødselen![;)]

bruk støttestrømper så unngår du flere.etter svangerskapet kan du ta sånne injeksjoner så forsvinner de.det skal jeg gjøre etter sommern.[:D]

Back
Topp