Sprengt

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Fler enn meg som føler seg sprengt? Har vondt i ribbein og kjennes til tider ut som lillegutt skal trykke seg gjennom huden på magen. Trur det er trangt for han nå, og er jo bare i uke 30 :o er veldig lav, så mulig det er litt mindre plass for han. Finner ingen god sitte/liggestilling heller. Føler meg klar for å bli ferdig med graviditeten nå, og klarer ikke kose meg med det lenger. Hvordan går det med dere andre? Nyter dere det eller fler som gjerne vil bli ferdig nå? :)

Ja, nei, ja, nei, ja, nei...:p Kommer helt an på formen og om jeg har fått søvn ila natten. Akkurat nå halvligger jeg på sofaen med sprengt mave...ikke har jeg fått gå på do på ett par dager og etter å ha spist er den sprengt. Men, jeg er ikke klar, så hun må holde seg der en stund:p

Her er magen stinn fra morgen til kveld, presser oppe, nede og til sidene. Finner ingen gode liggestillinger, og blir mett omtrent før jeg har begynt å spise :P

Nest etter å treffe den lille sparkepiken i magen gleder jeg meg til å bli kvitt den sprekkferdige ballongen på magen :dead:

Føler meg også sprekkferdig:dead: Har aldri likt noe særlig å gå gravid, og denne gangen har det vært verst. Nå bare gleder jeg meg til en nydelig nyfødttid med prinsessen:smiley-angelic003

Jeg har det overraskende rolig øverst i magen, både magesekk og ribbein har det helt OK. Tror det er fordi han ligger i seteleie foreløpig (uke 30). Føler meg overraskende lite stappa. Men det er absolutt smekkfullt (jeg er ganske lav) og jeg er lei så det holder. Og kvalm og lite matlyst. OG, jeg vet det bare blir verre og verre og verre:dead::depressed::hungover: Og det er vel nesten det værste... Men premien:singing::cool::joyful: Det blir fantastisk fint å møte ham! :happy:

Ja pga mange kynnere som strammer over hele magen gjennom hele dagen/kvelden... Baby ligger over alt enda så det har ikke våre så mye press fra den enda. Bortsett fra noen vonde spark, eller dytt inni mellom (31+0 i dag). Kommer nok, men de 4 andre svangerskapene har vell hjulpet på og herdet meg litt :p

Er i uke 29+5..
Dagene varierer. I dag har jeg hatt mye kynnere og sprengt mage,samt ufattelige brystsmerter. Mye luft som sitter fast. Ikke noe som hjelper:-(
Så blir sittende å sove i natt..
Håper på bedre dag i morgen!

Er i uke 29+5..
Dagene varierer. I dag har jeg hatt mye kynnere og sprengt mage,samt ufattelige brystsmerter. Mye luft som sitter fast. Ikke noe som hjelper:-(
Så blir sittende å sove i natt..
Håper på bedre dag i morgen!
Uff! Ikke godt. Jeg var stuptrøtt kl 19.30, og gikk derfor å la meg da. Men ligger fortsatt våken, da jeg ikke finner en behagelig stilling. Slitsomt!

Back
Topp