Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er nå 7+2 uker på vei. Er ikke kvalmen som tar knekken på meg, men magen min er SPRENGT. Den er så å si steinehard og oppblåst Ikke bare nederst, men "hele" magen
Dere som har vært gravid før - vil dette gi seg eller er det vedvarende ?
Jeg er ca like langt som deg på vei. Magen min er akkurat lik din. Ser ut som jeg er gravid langt uti svangerskapet. Ikke noe gøy å ta uke til uke bilder når det ser sånn ut. Men ingen tips eller råd
Jeg er også sinnsykt oppblåst. Og det er øverste delen av magen som er værst, rett under puppene og nedover. Ergo ser jeg ut som jeg er lang over halvveis Helt håpløst å holde det hemmelig så lenge jeg har lyst iallefall.. Er nok ikke så mye å gjøre med det. Jeg merker at jo mer jeg spiser jo værre blir det, men kan jo ikke spise mindre enn vanlig nå heller
Eg er 6+5 i dag og no i kveld er magen min stoooor Var veldig godt å komme heim etter travel seinvakt på hotellet ,med ein halvtime overtid pga nattevakt som forsov seg i kveld, til sofaen og det å kunne knappe opp buksa mi Hadde inntrykk av at denne piratbuksa eg har hatt på meg i kveld var ganske vid i livet før i dag då, meeeen tihi. Er og veldig følsom på luktar om dagane merkar eg
Du er nåkk kje aleina.... Eg e 5+3 idag å eg oxo he ein sprengt mage,he kje kjent sånn før me mine andre 2.... Kje lett å sjula! D va ein så trodde eg va gravid då eg kje viste om at eg sjøl va gravid pga magen.... Så mao han hadde jo rett... Er ingen så vett om at eg e gravid ennå så.... Så d e litt sjipt å gå rondt me blåst mage så pass tilikt...
jeg hadde det sånn med den 4.ooohhh fy F....det var noe dritt. jeg koste meg ikke. vondt å gå med den magen fikk nesten ikke puste, mye plager fikk jeg pga magen. jeg lå rett og slett flat for å kunne puste. nå er jeg 8 +5 og er fin foruten kvalmen.
Vet koss dt e.. eg e ca 5+4 på vai og føle mg sikkelig oppblåste og sprengt.. min fyste svangerskap så måtte spør storesøsterå te bf om dette va normalt.. hehe.. så e veldig spent på koss dette sga gå fram øve og jaffal hvis eg tar itte morå mi.. komme eg jo te å ver en "flodhest" te slutt
Jeg kan ikke komme på at jeg noen gang følte meg "utsprengt" i forrige svangerskap. Men nå, derimot. Det føles ut som om jeg har spist meg stappmett, selv og jeg er sulten.