T
The Flying Scotsman
Guest
Eg er heilt sprengt nede i buken ( under navlen) når kjem livmora opp så det vert mindre sprengt ?
Tvillinger ventes 8 Juni 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er virkelig sprengt også...lurer på om ikke folk ser det snartEg er heilt sprengt nede i buken ( under navlen) når kjem livmora opp så det vert mindre sprengt ?
What??! Hvordan vet du det?*sniker litt*
Vet ikke hvor mangen av dere som har fått det med dere, men denne brukeren er "fake" og tilgjort. Tenkte jeg ville dele dette med dere slik at ingen eventuelt deler noen sensitive opplysninger med vedkommende
☆★ Sendt fra app'en ☆★
Se der ja. Spesielt. :/ hun har jo egen blogg med magebilder på ogsåViss du går innpå "kan eg få pengene tilbake" - tråden på generelt, så får du grunnene dine på de siste ca 3 sidene i tråden
☆★ Sendt fra app'en ☆★
Viss du går innpå "kan eg få pengene tilbake" - tråden på generelt, så får du grunnene dine på de siste ca 3 sidene i tråden
☆★ Sendt fra app'en ☆★
Se der ja. Spesielt. :/ hun har jo egen blogg med magebilder på også
Jeg bruker også app. Den ligger nokså langt oppe på listen. Bare let etter tråden om pengene mine tilbakeHvor finner jeg denne "kan jeg få pengene tilbake" generelt??
Skjønner ingeting jeg. Bruker app
Sent from my iPad using BV Forum
Forum-generell diskusjon - genereltHvor er generelt??
Sent from my iPad using BV Forum
Hun har lagt ut link på magebildene våre.Hvor fant du bloggen?