Sprengt i buken

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Eg er heilt sprengt nede i buken ( under navlen) når kjem livmora opp så det vert mindre sprengt ?

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Rundt uke 12 kommer den over bekkenet står det på babyverden appen. Men varierer sikkert

Tror livmora har kommet opp allerede til meg (skjer vel ofte tidligere for flergangsfødende?). Jeg er hard og "sprengt" i buken jeg også! :D Dersom jeg holder inn magen alt jeg orker, så er det en bump nedenfor navlen..

Jeg er også helt sprengt og har fått en bulk rett nedenfor navlen, men så er det også 6 gangen livmora vokser og jeg er gravid så det er kanskje derfor hos meg..... Men du har jo tvillinger da, da kjennes det kanskje litt ekstra trangt der;)

Jeg og er helt utsprengt! Rart hvis ikke folk skjønner tegninga snart;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kunne dem kjenne livmora når jeg var på UL idag. Er 5 gangen jeg er gravid da, så..

Eg er heilt sprengt nede i buken ( under navlen) når kjem livmora opp så det vert mindre sprengt ?

Tvillinger ventes 8 Juni 2014
Jeg er virkelig sprengt også...lurer på om ikke folk ser det snart :P
Du går jo med tvillinger...hva er min "unnskyldning" liksom :D
Ja, ja...for alt jeg vet er det minst to inne i magen her også ;)
Det sies jo at man kan kjenne livmortoppen ved 12 uker, men regner med at den vil kjennes litt før med tvillinger...

*sniker litt*
Vet ikke hvor mangen av dere som har fått det med dere, men denne brukeren er "fake" og tilgjort. Tenkte jeg ville dele dette med dere slik at ingen eventuelt deler noen sensitive opplysninger med vedkommende :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

*sniker litt*
Vet ikke hvor mangen av dere som har fått det med dere, men denne brukeren er "fake" og tilgjort. Tenkte jeg ville dele dette med dere slik at ingen eventuelt deler noen sensitive opplysninger med vedkommende :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★
What??! Hvordan vet du det?

Viss du går innpå "kan eg få pengene tilbake" - tråden på generelt, så får du grunnene dine på de siste ca 3 sidene i tråden

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Viss du går innpå "kan eg få pengene tilbake" - tråden på generelt, så får du grunnene dine på de siste ca 3 sidene i tråden

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Hvor finner jeg denne "kan jeg få pengene tilbake" generelt??
Skjønner ingeting jeg. Bruker app

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor finner jeg denne "kan jeg få pengene tilbake" generelt??
Skjønner ingeting jeg. Bruker app

Jeg bruker også app. Den ligger nokså langt oppe på listen. Bare let etter tråden om pengene mine tilbake

Hvor er generelt??

Back
Topp