Sprengt eggleder

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Fikk beskjed om at jeg har sprengt eggleder og at de vil ta en kikkhullsoperasjon og ta en titt og sannsynligvis fjerne den.

Noen som har gjort dette?
Lurer på hvordan formen blir i dagene etterpå. Om jeg trenger hjelp til barna osv..

Blir kjempe glad for svar :)

Er du alene med barna? Det er en ganske stor operasjon og du vil nok ha en del smerter. Jeg ville nok ha skaffet hjelp med barna, viktig at du får hvile etter en operasjon [emoji4]
Har ikke gjort det selv, men har vært inne å snakket om en lignende type operasjon.
Lykke til!

Er du alene med barna? Det er en ganske stor operasjon og du vil nok ha en del smerter. Jeg ville nok ha skaffet hjelp med barna, viktig at du får hvile etter en operasjon [emoji4]
Har ikke gjort det selv, men har vært inne å snakket om en lignende type operasjon.
Lykke til!
Jeg bor sammen med pappaen til barna.
Han jobber mye og vil helst ikke gjøre så mye utenom om ikke han må. Men må han så gjør han det. Kansje jeg får spørre min mor om hjelp noen dager også :)
Takk for svar :)

Jeg bor sammen med pappaen til barna.
Han jobber mye og vil helst ikke gjøre så mye utenom om ikke han må. Men må han så gjør han det. Kansje jeg får spørre min mor om hjelp noen dager også :)
Takk for svar :)

Vil ikke far være hjemme de første dagene, ville jeg spurt mamma ja :)
Pass på deg selv og ta i mot hjelp, da blir du nok fortere "frisk" også [emoji4]

Min venninne gikk nettopp gjennom dette. Hun får ikke løfte mer enn 3 kg de neste 6 ukene og har fått et par ukers sykemelding til å begynne med.
Kan tenkes at du trenger en del hjelp om du er mye alene med små barn.

Fjernet en eggleder pga exu i juli. Jeg ble sykemeldt i to uker og den første uken var jeg rimelig udugelig som menneske.

Lå mest mulig på sofaen og bevegde meg bare noen få skritt i løpet av dagen.

Kunne helt sikkert ha presset meg mer fysisk, men på grunn av hele exuen var jeg rimelig nedfor i tillegg.

Så ville absolutt ha prøvd og fått en del avlastning!

Min venninne gikk nettopp gjennom dette. Hun får ikke løfte mer enn 3 kg de neste 6 ukene og har fått et par ukers sykemelding til å begynne med.
Kan tenkes at du trenger en del hjelp om du er mye alene med små barn.
Fjernet en eggleder pga exu i juli. Jeg ble sykemeldt i to uker og den første uken var jeg rimelig udugelig som menneske.

Lå mest mulig på sofaen og bevegde meg bare noen få skritt i løpet av dagen.

Kunne helt sikkert ha presset meg mer fysisk, men på grunn av hele exuen var jeg rimelig nedfor i tillegg.

Så ville absolutt ha prøvd og fått en del avlastning!
Skjønner at jeg må få avlastning da! Er ganske full fart med en baby og en 3 åring!
Far får ta ut litt av pappapermen sin om Nav kan være fleksible på kort varsel.

Solidarisk
Jeg skjønner godt at du var nedfor med alt det innebærer :Heartbigred

Du kan bli sykmeldt fra din permisjon, og da overtar far de ukene mens du er sykmeldt (evnt flytte hans til nå, slik at du kan ta ut din senere

Du kan bli sykmeldt fra din permisjon, og da overtar far de ukene mens du er sykmeldt (evnt flytte hans til nå, slik at du kan ta ut din senere

Men den siste må du spørre NAV om

Back
Topp