Sprenges snart!

Maggi81

Andre møte med forumet
Å hjeeeelpes jeg er så oppblåst, det ser ut som jeg snart er fødeklar!  Gleder meg til det er offentlig, og jeg får babymage, det skal bli deeeilig og ikke holde inn magen 

Enig!!

Hehe,ja det er ikke noe godt heller å være så oppblåst!!

Helt enig i den :)

kunne ikke vært meir enig... å være oppblåst, å føle sæ så sinnsykt gravid, uten at d egentli vises, å man kan snakke om d e tøfft.... æ gler mæ tel om nån uke, når d ikkje e så hæmmeli længer...

huff ja... to stk på jobb har allerede tippa at eg er gravid, og det er jo fordi eg ser ut som eg er 5-6 mnd på vei på grunn av oppblåsthet.... emoticon Då er det jammen kjekt å innrømme at det stemmer, men at eg bare er 7 uker på vei, og at livmora framleis er lita som ei appelsin............. emoticon  

Klarer ikke å holde ballongen inne jeg. :S Så jeg pleier å ha på meg telt når jeg går ut ;) med datteren min fikk jeg gravidmage i uke 14 ;) blir kjekt!

Når er det egentlig vanlig å få gravid mage??

Jeg vet, hadde veldig stram mage før forrige sv.skap så hadde knapt antydning til mage før langt over uke 20, denne gangen har jo magen blitt flat igjen, men ikke like stram så når magen blåser seg opp er det akkurat som den finner gravidformen på magen

Åh, ja! Det skal bli skjønt å slippe magen ut. Jeg klarer ikke gå i mine vanlige bukser på kvelden, det gjør så vondt når det strammer. Så allerede må jeg ut å kjøpe tights og "mammatøy" :P

Det gleder jeg også meg veldig til, er så stas med mage. Sist fikk jeg vel ikke ordentlig mage før jeg var en 5-6 måneder på vei, så det er veldig individuelt når man får. Tror nok det blir tidligere denne gangen ettersom det er nr 2 :)

EmilyTheStrange skrev:
Jeg vet, hadde veldig stram mage før forrige sv.skap så hadde knapt antydning til mage før langt over uke 20, denne gangen har jo magen blitt flat igjen, men ikke like stram så når magen blåser seg opp er det akkurat som den finner gravidformen på magen

Akkuratt det samme her :p

Back
Topp