Spreng?!!

Krösa Maja

Forumet er livet
I dag sovnet den lille uten pupp, og du verden som det sprenger i kveld :o
Får ikke utdrivningen i gang, så får ikke ut noe med pumpe eller håndmelking.
Hva gjør dere når det sprenger? Puppene er skikkelig varme nå, så jeg tror jeg må få den lille til å spise litt i natt ;)

Dusjen er prøvd, ikke mer varmt vann igjen nå. Får ikke noe særlig for å bedre sprengen. Rart at utdrivningen har blitt så dårlig, for bare noen måneder siden lakk jeg jo :eek:
Prøv å varme kluter- og legg på. Om det ikke går ville keg lagt til babyen. Brystbetennelse er forferdelig

Dusjen er prøvd, ikke mer varmt vann igjen nå. Får ikke noe særlig for å bedre sprengen. Rart at utdrivningen har blitt så dårlig, for bare noen måneder siden lakk jeg jo :eek:
Også hørt drt hjelper å se på babyen eller bilder av den :)

Prøv å varme kluter- og legg på. Om det ikke går ville keg lagt til babyen. Brystbetennelse er forferdelig

Ja, det er vondt! Har hatt det mye i førsten pga overproduksjon. Håpet jeg var ferdig med det nå!
Skal legge litt kluter i mikroen å prøve å få ut litt:)
Vil jo helst ikke vekke heller :p

Ja, det er vondt! Har hatt det mye i førsten pga overproduksjon. Håpet jeg var ferdig med det nå!
Skal legge litt kluter i mikroen å prøve å få ut litt:)
Vil jo helst ikke vekke heller :p
Ser den! Men du kan prøve å
Forsiktig legge til uten å vekke helt?

Husker at det å stå foroverlent over vasken med varm klut rundt puppen hjalp veldig. Også tok jeg liksom tak fra der hvor puppen begynte og masserte ned.. Herregud, så mye rart man gjør :p

Ja, hva har man ikke gjort når man ammer!!! Ikke rart man får ett litt annet syn på pupper etterpå :p

Ja, og enda rarere; hva har ikke andre (jordmødre) gjort med puppene til nybakte mødre? Har bilde fra barsel av tre damer som står og masserer puppen min og legger til baby. Jeezess.... :wideyed::wideyed::eek::cool:

Eneste som hjelper her er pumping - har rett og slett ikke tålmodighet til å håndmelke, tar evigheter hvis jeg skal bli kvitt sprenget. I tillegg gir pappaen flaske innimellom så er litt gjerrig på melka ;) - mer mm på flaske = mer fritid til meg ;)

Prøv å sette deg så du ser babyen, eller se på bilde av babyen mens du pumper. Kroppen er rar sånn, men melken kan renne enklere om du ser babyen mens du pumper.

Eneste som hjelper her er pumping - har rett og slett ikke tålmodighet til å håndmelke, tar evigheter hvis jeg skal bli kvitt sprenget. I tillegg gir pappaen flaske innimellom så er litt gjerrig på melka ;) - mer mm på flaske = mer fritid til meg ;)

Får ikke noe ut med pumpa lenger dessverre :( Så den hjelper ikke noe!

Back
Topp