Spreng/verk

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Har i perioder hatt litt verk/spreng i livmorområdet men i dag er det helt ekstremt. Er 9+4 i dag ca. Normalt? Unormalt? Ikke smerter andre stedet men synes jeg så såvidt misfarging på papiret når jeg var på toalettet men var så lite at det kan være innbilning. Det letter bittelitt etter jeg har tømt blæra men kommer fort tilbake. Er det bare livmoren som vokser tro?? Skal heldigvis på tul i morgen så får jo se da om det er liv men det er maaange timer med oppå og ned følelser dit...

Titter fra februar 2018! Men sånn har jeg også hatt det , var på ul når jeg var 7 uker på vei fordi jeg hadde en liten brun blødning og smerter eller verk nederst i magen! Dette var kun vokse verk og slik holder det enda på ..
nå er jeg 13 uker og forsatt har jeg det vokseverket! Var på ul forrige uke og alt ser helt topp ut :)

Får håpe jeg får gode nyheter i morgen jeg og. Hadde så smått begynt å tenke positivt på denne graviditeten men det er så forsvinnende lite som skal til for å miste mye av håpet igjen.. Har jobbet veldig mye i det siste og kjenner på at jeg er unormalt sliten så kan jo komme av det også, men takk for oppmuntring! Vet jo innerst inne at det kan være helt Normalt, men er ikke alltid man tenker fornuftig gitt..

Jeg jobbet ca 120% den tiden jeg hadde den brune blødningen , vet godt hvordan det er å miste håpet da vi hadde en BO sist graviditet :)

Jeg har trykk/ubehag nederst midt på magen, altså livmorområdet som begynte i forrige uke. Er i dag 11+2. Kan ikke ligge like lenge på magen lengre om natta og kjenner det godt når jeg skal reise meg og sette meg, og når jeg går..
Gynekolog har sagt at det er helt normalt fordi livmoren strekker og utvider seg. Men jeg skjønner godt at du blir bekymret. Det er jeg hver dag selv..
Krysser fingrene for at alt er bra i morgen <3

På en måte godt at vi er fler som kjenner på det samme. Er litt betryggende. Huff, glad jeg har ultralyd tidlig i morgen så jeg ikke må vente halve dagen på å få vite..

Jeg jobbet ca 120% den tiden jeg hadde den brune blødningen , vet godt hvordan det er å miste håpet da vi hadde en BO sist graviditet :)
Bligted ovum ikke sant? Eller hvordan det skrives. Huff håper virkelig ikke det er noe slikt.

Hvordan gikk det med deg?

Oi, helt glemt å oppdatere dette innlegget. Joda, alt bra, ett lite tikkende hjerte [emoji4] ble satt en uke tilbake men tenker det er innafor når jeg som regel har hatt lange sykluser

Back
Topp