Spreng i underlivet

Lykkemamma1

Glad i forumet
Noen flere som har dette? Fått det nå de siste dagene å gjør veldig vondt å gå! Kan det bli sånn hvis babyen fester seg? Hadde ikke sånn sist gang. Føles som det skal sprenge i filler

Du, det sliter jeg også med. Vet ikke hva det er jeg, men vonde er det ihvertfall! Hadde heller ikke dette sist, såvidt jeg kan huske...

Jeg sliter også med det. Legen sa det var fordi hodet ligger så langt ned i bekkenet, at det presser på. Jeg har hatt det i mange uker, trenger ikke å bety noe fikk jeg beskjed om, men det kunne være forberedelser til fødsel, og hun trodde ikke jeg kom til å gå til termin:) Håper hun har rett!

har det sammer her du:-) ikke hele tida,men ganske så ofte.....jeg å fikk beskjed at det var pga at han lå godt nedi bekkenet og lå og pressa på forskjellige ting der nede:-) ubehagelig? oh yes:-)

Ja det er godt å se at det er flere som har det. Har masse spreng/nedpress og stikkinger (som kniver) i underlivet. Så det er tydligvis normalt.. Husker heller ikke at det var slik forrige gang..

jeg har også det, noe jeg ikke hadde forrige gang. 

gjør vooondt 

Her er det også slik, mye mer enn sist gang. Tar det som et godt tegn på at ting er i rute :-)

Ja, og det er ikke spesielt behagelig nei, men jeg begynner å bli vant til det... Hodet hans ligger laaangt nede, og med hun oppå der igjen blir det bra trykk nedover :) Så her er det knipeøvelser for harde livet :)

Ja, jeg har det også sånn, stikkinger og nedpress. Modningen er i gang!! hurra!!!

Back
Topp