Spreller det hos dere?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hos meg begynte det for mellom 2 og 3 uker siden, men det er først siste uken at det har vært så tydelig at jeg er sikker på hva det er :)
Kjennes ut som sommerfuglvinger, eller en liten gullfisk <3 Sist kjente jeg det i uke 19, men det er vel vanlig at det er tidligere 2.gang.

jeg syntes jeg kjenner noe..men er veldig usikker og..av og til litt sånn gullfisk følelse, av og til leamusfølelse. litt vanskelig å beskrive. jeg håper bare alt er normalt, at jeg ikke kjenner så veldig mye. dette er første gang noensinne jeg har kommet så langt, så jeg vet jo i grunn ikke hva jeg skal kjenne etter

Jeg har kjent det noen uker nå, og det blir stadig tydeligere og oftere. Tror jeg begynte å kjenne noe allerede i uke 11/12 faktisk. Forrige gang kjente jeg det allerede i 14.uke, så jeg regnet med å kjenne noe tidligere denne gangen.. Moro!!
I starten kjennes det ut som sommerfuglvinger/en fisk som såvidt spreller, men nå kjennes det mer og mer ut som spark.
Det er først fra uke 28/29 (tror jeg) at man skal kunne kjenne et ordentlig mønster i bevegelsene. Men så tidlig som vi er nå, så er det bare å kose seg med det når man kjenner noe. 

Her spreller det i ett sett.. Hele tiden omtrent =) Føles ut som en fisk eller leamus =) Kjempe deilig følelse! =D

Tror jeg kjente noe allerede i uke 12 denne gangen (kjente i uke 16 sist gang).

Men jeg ble mer sikker nå rett før jul på at det faktisk var babyen jeg kjente. I går kveld var det skikkelig liv, roligere i dag. Men kjenner sånne dunk nederst i magen med jevne mellomrom.

Gleder meg til jordmortime i morgen! Håper jeg får høre hjertelyden!  

Tror jeg har kjent noe, men det er jo så vagt at helt sikker kan jeg jo ikke være! Riktignok har det vært noen spark i det siste som ikke kunne ha vært noe annet...gleder meg til å kjenne det skikkelig igjen...kosa meg sånn med sparkene i sist svangerskap og er så lykkelig over at jeg får oppleve det igjen snart :)

Har kjent det i noen dager nå, blir bre mer og mer tydelig nå..:) skal på ultralyd på fredag så da får vi se hvor aktiv h*n er.. :)

Jeg er veldig usikker på om jeg har kjent noe enda...i så fall er det veldig svakt :)
Gleder meg veldig til det ikke lengre er noe tvil om at det var babyen som sparket :)

Med nr.1 kjente jeg det rundt uke 17, med nr.2 rundt uke 13-14, men har ikke kjent noe nå.

Jeg er like langt på vei som deg og har kjent noe bevegelse helt siden uke 11. Har ikke kjent hver dag eller hver uke, men kjenner noe av og til :)

I første svangerskap kjente jeg det ikke før i uke 19 eller noe...
Denne gangen har jeg kjent det siden uke 13 ca, og nå i uke snart 16 kjenner jeg det veldig tydelig!

Kjenner noe som minner om lamus på høyre side av magen innimellom, spesielt på kveldstid. Men om det virkelig er babyen eller noe helt annet vet jeg ikke. Gleder mg til den dagen jeg er helt sikker på at det er babyen!

LittleMonkey skrev:
Jeg er like langt på vei som deg og har kjent noe bevegelse helt siden uke 11. Har ikke kjent hver dag eller hver uke, men kjenner noe av og til :)

Det er så deilig!!!
Jeg gleder meg til jeg kjenner det utvendig også :)

Jeg kjenner den lille daglig nå :) Har kjent litt i noen uker, men siste uka har bevegelsene blitt mer tydelige. Kjenner spesielt når det blir trangt for den lille og når jeg ligger på ryggen. <3

Kjenner også noen gullfiskbevegelser og sommerfugler, men som førstegangs er jeg jo ikke sikker på om det er bevegelser eller innbilling ;)

Back
Topp