Sprellende og livlig baby

LinnBE

Andre møte med forumet
Er i uke 21 og babyen min er helt "vill" inni magen for tiden [:D][:D] (har vært det en stund). Det virker som han aldri har tenkt å sove eller hvile seg. Han sparker, snur seg, ruller og dunker nærmest konstant. Kan se at magen beveger seg fra utsiden til og med. Veldig koselig og sånn, men skal de være så aktive??? Tenker litt på hvordan han blir når han kommer ut....[:o]
Hvordan er det med dere andre som er ca. like langt på vei?

Jeg er jo mye lengre da, men min har vært så aktiv siden jeg begynte å kjenne liv å er det ennå..

Det er forresten et veldig bra tegn sier legen.. Tyder på at den har det bra[:)]

jeg husker når jeg gikk med susanne,hu var rolig gjennom hele svangeskapet..hun sparket men ikke helt vilt..nå har jeg hørt att gutter er mer aktive da inne i magen..
men forsetter det sånn kan jeg tenke meg att det blir slitsom selv om det er kjempe koselig[:)]
når kjente du ditt første spark da?jeg er snart 17uker med andre man og har ikke kjent spark enda,gleder meg så til det atte også gleder jeg meg til å se om det er gutt el jente og att alt er bra med demn vesle

ORIGINAL: LinnBE

Er i uke 21 og babyen min er helt "vill" inni magen for tiden [:D][:D] (har vært det en stund). Det virker som han aldri har tenkt å sove eller hvile seg. Han sparker, snur seg, ruller og dunker nærmest konstant. Kan se at magen beveger seg fra utsiden til og med. Veldig koselig og sånn, men skal de være så aktive??? Tenker litt på hvordan han blir når han kommer ut....[:o]
Hvordan er det med dere andre som er ca. like langt på vei?

d høres akkurat ut som mæ. har nesten ikkje fått sove på 4daga før ho laga sånn leven spes om natta

Det varierer vel fra person til person..... Eg er 20+1 i dag, og kjente de første svake sparkene for litt over ei uke siden. Da var det bare et par spark om dagen, men nå kjenner eg det etappevis i løpet av dagen..... Kan gå en time eller to uten at eg kjenner noe, men så setter det i gang for fullt... Kan fortsatt ikkje kjenne det utenpå magen.... (noe mannen min går spent å venter på skal skje, så han kan få kjenne og)

Min er akkurat likedan - den spreller rundt helt vilt - særlig på kveldstid. Jeg tar det som ett godt tegn da. Er 21+2 idag. Begynnte å kjenne den ordentlig i uke 19 og gubben har kjent den fra uke 20. Synes det er så koselig å få litt respons fra knøttet. [:)]

min lille var veldig aktiv når jeg var like langt som deg[:D]
men min har roet seg betraktelig ned..har kanskje noe med at det blir litt mindre plass å turne
på[:D][:D]

Jeg er litt lenger på vei enn deg og går inn i uke 36 nå, men det har vært et spetakkel inni magen siden ca uke 18. Da kunne jeg se magen bevege seg som gele og syntes det var veldig artig. Hodet står nå ned i bekkenbunnen og det er ikke noe mindre liv for det. Tror det skyldes at jeg får litt mindre barn enn gjoennomsnittet og at fosteret har bedre plass å tumle på. Opplevde ikke så mye liv med de to første, men det er jo et godt tegn på at den har det bra[:D] Blir litt bekymra hvis den skal være like aktiv etter fødsel[:o] På siste besøk hos legen sa hun at de som er aktive i magen, blir som regel rolige barn etter fødsel. Om dette stemmer aner jeg ikke og har ikke hørt det noen andre steder. Lykke til og ha en flott jul[:D]

Min også er veldig aktiv......deilig følelse!!

Back
Topp