Sprellemann <3

Anni81

Glad i forumet
Julibarna2014
Feirer 25 fullgåtte uker i dag, hurra!

Jeg har kjent liv i mange uker allerede, omtrent siden uke 18. Jeg har en veldig aktiv krabat i magen, en liten sprellemann. I det siste har det blitt bare mer og mer liv, og sparkene er ganske kraftige. Nå er det bare så magen spretter alle veier! Satt her på sofaen i stad og bare lo for meg selv av den hoppende magen, det er så koselig med liv og røre [:D]

I går kjente også min samboer to kraftige spark, det var helt så han fikk tårer i øynene! Frem til nå har det alltid blitt helt stille når han skulle kjenne, og ikke har han helt visst hva han skulle kjenne etter (han har såvidt kjent noe ên gang tidligere). Men altså i går kom det to kraftige hilsner til pappan, så nå begynner det å bli moro for begge to [:D]

Og kan nesten ikke tro det er bare 15 uker igjen til termin, syns ikke det er lenge siden vi hadde positiv test...

Ønsker alle dere flotte julidamer en fantastisk dag videre! [:)]

Gratulerer med 25 uker, er like langt som deg[:)] koselig med mye liv ja, min krabat er også ganske livat av seg, det er så koselig[:D]

Gratulerer med 25 uker[:)][:)] Her danser magen titt og ofte også[:)] Og jeg er like fasinert hver gang, selv om sambo ikke syns det er like stort hver gang[:'(] Sier bare han vet at det er en baby inni der[8|] Men men.. Det er jo litt stas når han kjenner uansett da[:)]

gratulerer så mye :) d e sååå deilig å kjenne at d e masse liv i magen [:D] i går kjente eg foten t lillegutt ganske tydelig når han sparka, d e heilt uvirkelig hehe kunne jo nesten ta tak i foten hans [8D] 

Gratulerer med 25 uker!
Så kjekt at pappan endelig har fått kontakt med babyen da, det er en stor dag for dem når de endelig kjenner bevegelsene. [:)]

ORIGINAL: pianøtt

gratulerer så mye :) d e sååå deilig å kjenne at d e masse liv i magen [:D] i går kjente eg foten t lillegutt ganske tydelig når han sparka, d e heilt uvirkelig hehe kunne jo nesten ta tak i foten hans [8D] 

Oj, så gøy! Så konkret kan jeg ikke kjenne det, at jeg vet hva som er fot eller noe annet. Men det kommer vel kanskje ettersom han blir større [:)]

Back
Topp