sprellebein!

Troika85

Betatt av forumet
Beina mine vil ikke ligge i ro! Om kvelden når jeg skal sove eller slapper av begynner det å ile, klø o
g jeg må riste og bevege de for å ikke bli gal! Kjempeplagsomt!

Hadde noe lignende forrige gang, men dette er verre! Hørte en gang at en rød ulltråd skulle hjelpe, har på begge anklene, men spreller like mye! Bah!

Skyll beina i kaldt vann eller stikke beina utenfor dyna. Det hjelper meg. Du kan også prøve å legge beina høyt, gjerne to puter under.

Jeg har god hjelp av magnesium :-)
Tar en tab om morgenen og en på kvelden. De jeg tar er vel 300mg mener jeg.

Da skal jeg ta mag. i kveld, skylle beina, ligge med de høyt på en pute uten dyne på!.sover dårlig nok om jeg ikke skal ligge der og sprelle bort halve natta;)

Takk for tips!

Jag har det likadant - å är glad över de tips som kommit! Ska få köpt mig magnesium imorgon, tills dess får jag pröva pute under fötterna:-)

Bare husk at magnesium kan ta en stund før det virker, faktisk opp mot to uker.... =( Men i de aller fleste tilfeller vil det virke selv om det tar litt tid =)

Et såpestukke i sengenden kainn hjelp har æ hørt...ellers så e magnesium et kjent råd :)

Ingen gode tips her i fra, men hørtes fryktelig ut! Håper du har fått noen gode tips her :)

Back
Topp