Sprellebaby..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Lille her bruker bunnen av livmora som boksesekk føles det som.. se for dere en sånn liten en som man øver raske slag på.. aner ikke hva det heter,bare sett på film :p
Sånn driver huleboeren her og bokser nedover. Helt merkelig følelse. Syns nesten jeg kan høre det :p

Hehe....jeg å ser det litt for meg :P Her og er det rene sirkuset i magen, og spess på kvelden. Det er helt ufattelig hvor mye energi en såååå liten kan ha :P Jeg har aldri hatt problemer med å sovne de to forrige svangerskapene, sjøl om dem og drev på mye på kvelden. Men nå begynner det faktisk å bli itt irriterende...hehe. Så har litt mer vanskeligheter å sovne og ligge ordentlig nå ja. Men, det er jo bare et godt tegn å da, så får huske på det samtidig å..hehe.

Ja,det er jo veldig koselig da :)
Men i går var det helt ekstremt en liten stund. Da var det sånn at jeg virkelig skvatt til og nesten hoppa i sofaen :p

Forleden dag satt jeg med Ipaden på magen. Holdt den såvidt med to fingre, før han lille tok og sparket den ut av fingrene mine.. Herlighet som jeg skvatt! Men gøy også :) Han tar helt av i 23-tiden på kveldene, da er det full disco der inne.. Godt han koser seg :)

Her kjennes det ut som litt harde "bobler" som fyker rundt i magen:) skjønner ikke hva han holder på med og hvordan han får det til, men er veldig gøy å kjenne, for det kiler:):)

Jenta her våkner kl 01.25 hver natt og holder meg våken, får ikke sovet mere. Hun har gjort sånn siden uke 18, så jeg begynner å bli sliten, men det er kjempekoselig :)

Back
Topp