Sprell!

bjork

Betatt av forumet
Idag har jeg bestilt ymse detaljer til skatten i magen som vognsmykke, uro, spilledåse etc fra sprell.no :) De har så utrolig mye fint til gode priser. Noen som har tips om lignende nettbutikker? Herlig å se et godt utvalg med ting i alle farger, uten overfokus på prinsesser, hello kitty etc.

Ååå :) Var der inne å tittet nå :) Nå ble jeg handlesyk! ;) He he...
Neste helg drar vi til Frankrike. Sophie Le Giraffe er vel fransk - må jo gå an å få tak i en del av henne der nede, muligens billigere enn her hjemme og? Nå gleder jeg meg enda mer til å dra! ;) Hehe... :D

Jeg måtte også inn å kikka, og vips var det 4 ting i handlekurven til mine to gutter.
mye fint!

Har shoppa en del til barnerommet samt vognrangle på Sprell ja! Mye fint :-)

Giraffen måtte jeg kjøpe også! Syntes den er så fin, og jeg ble veldig overrasket over prisen. Skal handles mere der når lekebehovet hos snuppa melder seg :)

Vi har giraffen fra gutten våres :) Synes den var litt oppskrytt, ble ikke favoritten her :) Pass på å sjekke giraffen når den tid kommer, leste om en der den pipe tingen (ventilen) falt av.

jollyroom har foresten mye fint!

Giraffen måtte jeg kjøpe også! Syntes den er så fin, og jeg ble veldig overrasket over prisen. Skal handles mere der når lekebehovet hos snuppa melder seg :)

Ja! Visste ikke at det fantes så mange forskjellige varianter av den jeg :)
Trodde kun det var den i gummi men det var jo rangler og vognpynt osv osv... :D
Trodde egentlig ikke jeg kom til å la leke-shopping-lysten ta overhånd denne gangen og men nå er jeg jaggu ikke så sikker lenger! ;) He he... :)

Fant et fransk nettsted der de hadde ALT av giraffen... Ganske mye fint der ja ;) Hoho.. Neste søndag kan ikke komme fort nok! ;)

Back
Topp