Spraytan?

Storm

Gift med forumet
Hei alle[:)]
er det noen som har tatt spraytan nå som dere er gravide?
lurer på om det er skadelig for babyen i magen?
jer er såååååååå utrolig blek og har lyst på litt farge nå som mørketiden er her.
solarium har jeg hørt ikke er så bra for gravide, samt at man kan få pigmentflekker som ikke går vekk.

du kan trygt ta solarium har sjekket med lege og produsent men du må smøre deg bedre en ellers og ikke ta så sterk ansiktssol...

må bare si en ting at du vet detvarer ca 10 dager og etter det så blir det skjoldete og slik, er borte vekk i løpet av 2 uker.. venninna mi gjorde det nemlig!!

Lyst til å ta det selv jeg.. bli brun til helga..hehe

Jeg fikk spraytan til bryllupet, den var helt fin og ble IKKE skjoldede etterhvert.. bare "falma" som naturlig brunfarge[;)]

åå.. varer det ikke lengre??
veit ikke sælig mye om spraytan egentlig. men ti dager er uansett toppers for meg.[:D]

Jeg har tatt det et par ganger, blei ganske jevnt, men noe skjoldete på ene armen etter hvert. Men ellers veldig fornøyd[:D]
Kjøpte en til ansiktet jeg, en sprayflaske som varer leeenge til kun 200 og noe, den er flott til ansiktet, for det er der jeg trenger mest
nå på vinteren, så den kan jeg anbefalle...

Jeg tok spraytan da jeg var 7 mnd på vei med minste mann, gikk helt fint det[;)][:D]

Jeg har også hørt at det falmer etter en uke eller så.... Men det frister å prøve. En føler seg litt mer opplagt med litt fare i fjeset ja[:)]

Jeg tok også spraytan til jeg skulle være forlover i vår.
Litt skjoldete noen steder, men ikke så ille..
Jeg var på et sted og ble sprayet, og spurte der ang graviditet.
Det var ikke farlig for barnet i det hele tatt, eneste som kunne være dumt, er at vi som er gravide ofte får pigmentforandringer i huden. Så da kan det bli noen flekker her og der..
Men det er jo veldig individuelt da. [:D]

Jeg ville bare anbefale den fuktighetskremen som er tilsatt litt selvbruning. Akkurat nå står det stille hvilket merke det er...natusan? nivea? Noen som husker? Man må smøre seg litt grundig slik at det ikke blir skjolder, men den bruner bare litt av gangen, noe som gjør at man ser mer naturlig ut.

Spraytan er også bra, og det er individuelt hvor lenge det sitter. Kjenner mange som har gjort det med fine resultater!

har hatt litt lyst å prøvd spray tan...[:D]
er det noen som vet priser?
å om det fins noen som gjør det i nærheten av sandnessjøen?

Tror det er veldig forskjell.
Jeg betalte 390 kroner , men hadde sjekka priser andre steder til rundt 800-900!
Så er nok lurt å sjekke litt priser. Var billigst hos ei som drev alene.
Men har ikke peiling på hva som skjer rundt sandnessjøen.. [;)]

Back
Topp