Spraytan- en unødvendig gode ?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Lurer på om det er greit å ta spraytan!? Eller om man bør holde seg helt unna. Tenker på til sommeren , da har jeg pleid å spraye meg av og til for å føle meg fresh ! Blir ikke så lett brun av solen så da er det et godt alternativ ;-) men lurer på om nå når det blir varmt igjen om eg kan trygt ta meg noen sprayer for å føle meg vel, eller om det e best å stå over . Noen som vet? ;)

Lurer på om det er greit å ta spraytan!? Eller om man bør holde seg helt unna. Tenker på til sommeren , da har jeg pleid å spraye meg av og til for å føle meg fresh ! Blir ikke så lett brun av solen så da er det et godt alternativ ;-) men lurer på om nå når det blir varmt igjen om eg kan trygt ta meg noen sprayer for å føle meg vel, eller om det e best å stå over . Noen som vet? ;)

Det står på nettet på en dansk side at de fraråder gravide å bruke spraytan pga det kan sette seg i slimhinner osv, som kan føre til infeksjoner.. Det er tryggere med selvbruningskrem da det "bare" er utslett / irritert hud som kan oppstå.. Men google det :)

Jeg jobber med dette og det er ikke noe problem med spray-tan under graviditet. Men jeg anbefaler å fra en plass hvor det gjøres manuellt, ikke i automatisk kabinett..

Det er jo kjemikalier i... Jeg ville ikke gjort det uten å vite at de viser at disse stoffene ikke påvirker.

Jeg har lest at man ikke bør gjøre det. Så da får jeg heller være bleik i sommer.

Jeg bruker selvbruningskrem nå, har alltid tatt mye solarium men det tør jeg ikke under svangerskapet. Kan aldri tenke meg til at det kan være noe galt i å ta selvbruning, det er mange som er litt over gjennomsnittet hysterisk på mange ting.

Back
Topp