Spraystart

Hoppla

Glad i forumet
Hei[:)]

Da har jeg vært på forsamtale. Spraystart i februar 2010.... Å så lenge til. Lang ventetid gitt.
Men men, det går nok fort:)

Ønsker dere en god helg!

Da har dere i alle fall fått noe å forholde dere til! Høsten går alltid fort, plutselig er det jul og like etterpå er februar på plass! [;)] Masse lykke til med ventetiden og med oppstarten i februar. Får prøve å kose deg som best du kan mens du venter og glede deg over ting du kanskje ikke får så god tid til når du blir gravid/ får barn... [:)]

Nå er dere ihvertfall et steg nærmere[:)] Og som sagt, tiden kommer til å gå fort nå, er jo jul i mellomtiden[:)] Lykke til med oppstart i februar[:D][:D]

Lykke til med spraystart i februar. Plutselig er dagen der, tenk alt som skjer før / rundt juletider. Hvor er det du hører til? Store forskjeller fra klinikk til klinikk ser jeg.

Takk for oppmuntrende ord, jenter![:)]

Hører til Riksen og det var nok litt lenger ventetid enn vanlig nå. Men sånn er det bare. Det er jo ok å ha noe fast å holde seg til..

ORIGINAL: snoopy81

Nå er dere ihvertfall et steg nærmere[:)] Og som sagt, tiden kommer til å gå fort nå, er jo jul i mellomtiden[:)] Lykke til med oppstart i februar[:D][:D]

Signerer snoopy [:)] Det blir spennende i februar! [:D]

Uff ja denne ventetidne kan ta knekken på alle som en[8D] Men nå har dere iallefall en dato å forholde dere til Plutselig er det jul og plutselig er det februar[8D][:D] Du får skravle med oss i ventetiden[8D][:)]

Masse lykke til! Høyrest veldig lenge ut til febr 2010 no kanskje, men tida går fort! Du får begynne på julehandelen snart så har du litt anna å tenkje på;)

masse masse lykke til[;)][;)]tida går fort, så plutselig er du i gang[;)][;)]

Kjedelig at du må vente så lenge, men deilig å ha oppstartsdatoen klar då! Så har du noko å sjå fram til[:)]
-og i mens kan du berre kose deg i lag med kjæresten din, medisinfri [:D][;)]

signerer denne jeg[:D] slapp av og kos dere som kjærester i ventetida!

Hm...litt usikker på hva jeg skal svare - er jo en stund til..men det er jo greit å ha en start dato da og da går tiden fort så bare slapp av og nyt tiden fremover mot spraystart...jeg håpder du greier det[;)]

Back
Topp