Camillas Elsker forumet 7 Mai 2009 #1 .... i morra!!!! Endelig igang igjen. Skal inn 26. Mai for doseringen av Gonal F og det planlegges uttak i uke 24.[:)]
.... i morra!!!! Endelig igang igjen. Skal inn 26. Mai for doseringen av Gonal F og det planlegges uttak i uke 24.[:)]
*Bobbo* Forumet er livet 7 Mai 2009 #2 Lykke til med oppstart imorra. Jeg begynte på tirsdag. Så vi blir rimelig likt i løypa. Gleder meg til å følge deg. [:)]
Lykke til med oppstart imorra. Jeg begynte på tirsdag. Så vi blir rimelig likt i løypa. Gleder meg til å følge deg. [:)]
Lille Mille Gift med forumet 7 Mai 2009 #3 Lykke til med oppstart i morgen [;)] Gøy å være i gang igjen tenker jeg! Da går nok ukene fort fremover skal du se [;)] og plutselig er du ruger!
Lykke til med oppstart i morgen [;)] Gøy å være i gang igjen tenker jeg! Da går nok ukene fort fremover skal du se [;)] og plutselig er du ruger!
Camillas Elsker forumet 7 Mai 2009 #4 ORIGINAL: *Bobbo* Lykke til med oppstart imorra. Jeg begynte på tirsdag. Så vi blir rimelig likt i løypa. Gleder meg til å følge deg. [:)] Oj såpass tett ja, da blir det spennende å følge med på hverandre [:)]
ORIGINAL: *Bobbo* Lykke til med oppstart imorra. Jeg begynte på tirsdag. Så vi blir rimelig likt i løypa. Gleder meg til å følge deg. [:)] Oj såpass tett ja, da blir det spennende å følge med på hverandre [:)]