Spraystart snart

Isabell81

Forelsket i forumet
Jeg ringte sykehuset i dag og fikk beskjed om at jeg skal starte på spray 24. januar. Er veldig spent. Men også litt bekymra for hormonene. Er det noen her som vil dele erfaringene sine med sprayen og sprøytene? Om dere fikk bivirkninger eller ikke?

Jeg hadde så og si ingen bivirkninger på verken spray eller sprøyter. Har vel hatt et par hetetokter til sammen på 3 forsøk, og merket jo at ting skjedd på slutten av sprøyteperioden. Men det var ikke til noe plage..
Så jeg har vært veldig heldig.. [:D]

Jeg fikk bivirkninger som trøtthet, hodepine og litt humørsvingninger og hetetokter av sprayen! Disse lettet litt når jeg begynte på sprøytene! Hadde vel ingen bivirkninger av sprøytene uten at jeg hadde en veldig følelse av og være oppblåst og litt stikkinger i magen mot slutten av sprøytene, men det kommer nok av at det var 18 egg der inne de fikk ut[:)]!

Dette går nok bra skal du se[:)].
Lykke til med spray start[:)]

signerer Marje på hodepinè og tretthet. Har bare gått på sprøyter i 2 dager,så har ikke merket noen bivirkninger av de sålangt...lykke til,det går sikkert kjempe bra[;)]

1. forsøk spay: fikk jeg fort hetetokter og var ganske sårbar. fikk lett tårer og tålte ikke noen ting. Ikke en gang noen som gråt på tv. hehe[:D]. Noe hissig og depa. hode pine av og til. Sprøyter sammen med spray: Hetetokter, kvalme, ømme bryster, nedstemt.

2. forsøk (som jeg er under nå) spray: Denne gangen kom hetetoktene etter en uke og bare på kveld/natt. Veldig irriterende hehe[:'(][:D]. Denne gangen har jeg veldig hodepine og smertestillende har ingen nytte. Varer over dager og noen dage opphold så er det på ann igjen. Hovne bryster, ømme i starten. Dårlig med søvn, men veldig trett og sliten... Bare en dusj så er jeg helt utslitt...
Sprøyter: Begynner i morgen 8.jan:)

Alle har forskjellige reaksjoner så det er spennende og se hva andre opplever hehe[:)].
Masse lykke til[:)])

Back
Topp