Spraystart i morgen - menns alkohol"vaner"?!

Vakle

Elsker forumet
Hei!

I morgen starter jeg med spray, det blir spennende å se hvordan jeg reagerer på den. Problemet hos oss er at mannen har nedsatt sædmobilitet...

Jeg lurer på hvordan mennenes alkoholvaner er i denne perioden og hvilke anbefalinger dere har fått fra klinikkene?

Leser overalt at det er greit med et glass vin, men min kjære skal på firmatur og dere vet jo hvordan det pleier å være ;) Selv skal jeg slutte å røyke i morgen og har bestemt meg for at det er like greit å holde seg unna all alkohol.

Hva har dere valgt?? :)

Jeg er litt "nazi" og har kuttet ut alkohol og kaffe og litt mindre sukker nå som vi er på medisiner og får hjelp. Med mannen vet jeg ikke, men tenker at en guttetur går vel greit, bare ikke sånn jevnlig inntak over lang tid liksom....

Her har vi valgt å holde oss unna alkohol under hele forsøket vi. Sikkert helt teit, men har ikke noe behov for å måtte drikke nå. Det kan jeg gjøre når som helst ellers [:)]

Man får jo beskjed om å leve normalt, og det er vel sikkert en grunn til det, men vi har bestemt oss for dette vi da [:)]

Vi har hatt det litt turbulent her etter at jeg sa at jeg hadde lest at de som tilhørte riksen fikk anbefalt å droppe alkohol i 2-3 mnd før innsett. Jeg vet virkelig ikke om det stemmer, men dersom det gjør er det jo en lav pris å betale i forhold til resultatet... Er det noen andre fra riksen som har fått samme beskjed?

Andre røyker jo og tar seg noen glass helt fram til innsett. Noen lykkes, andre ikke... Sjansespill er det kanskje uansett?

Min man verken drakk eller røyka den siste halvanne mnd før.. Å syns det var heeelt greit..
Jeg drakk heller ikke og prøvde å kutte ned på snop og brus med koffein i..

Back
Topp