Spraystart i dag

x1xtøydokke anna

Andre møte med forumet
Idag har jeg tatt mine første sniff, jeg er så spent! og litt redd... Dette kommer til å bli å en laaang oktobermnd tror jeg.
Men veldig godt å komme igang[:)]
Så nå er det bare å håpe på at mitt alterego "Hormonella" ikke tar fullstendig overhånd i tiden som kommer, for da synes jeg fryktelig synd på mannen min, hehe...[:D]

Ekke greit å være mann, når vi blir proppa full av hormoner. [;)]

Deilg å være igang da, masse lykke til framover.
Får oppdatere oss innimellom da.

Hei!!! lykke til!!! Eg har tatt spray i 8 dager, ikke fått mye symptomer.... men det er vel veldig forskjellig[:)] håper du får lite symptomer[:)]

Lykke til framover![:D] Og velkommen hit, trur ikkje eg har sett deg her før, i hvertfall ikkje så masse[8|]

Ønsker deg lykke til med prosessen videre, og håper virkelig å kunne lese om en positiv test snart [:)] Prosessen kan være tung, men er absolutt verdet det! Så er gjengen her inne veldig god å ha. De er fantastiske og stiller gladelig opp med trøsteklemmer, gode råd eller gratulasjoner [:)]

Lykke til, gleder meg til å følge deg på ferden til forhåpentlivis en positi test. I fine og tunge stunder her inne, skal støtte deg så godt jeg kan[:)]

PS! det er en liten Porsgrunn prins her, resultat etter IVF nr. 2
Det er greie folk å ha med å gjøe i Porsgrunn[;)]

Så spennande at du er i gong[:)]

Ja det er ikkje alltid lika greit å væra mann dersom hormona går i spinn. Men litt får dei tåla dei og[;)] Håpa du slepp noko særleg med bivirkningar.

Lykke til og håper du får en fiiiiin oktober mnd[:)][;)]

Takk takk[:)] Har heldigvis mye å henge fingrene i fremover, da går tiden som regel fort.

Men apropos stikking i eggstokkene (Serene): Jeg pleier nemlig å ha veeeldig eggløsningssmerter(mye verre enn mens), vil dette bli enda verre nå??

ORIGINAL: tøydokke anna

Takk takk[:)] Har heldigvis mye å henge fingrene i fremover, da går tiden som regel fort.

Men apropos stikking i eggstokkene (Serene): Jeg pleier nemlig å ha veeeldig eggløsningssmerter(mye verre enn mens), vil dette bli enda verre nå??

Kan være kjekt og ha noe og henge fingrene i ja[:D] Dette med bivirkninger og sånt er veldig forskjellig fra pers til pers så ikke tenk så mye på det. Jeg eks merka ikke noe til medisinene- noen blir jo nesten mannevonde[:D]! Hadde et jævlig egguttak mens andre ikke merker noe. [;)]

Hehe...[:D] Du har et poeng der[;)]
Jaja, det blir jo som det blir uansett, så ingen vits i tenke så mye på det. Bekymrer meg i grunn ikke så mye heller, det vi (forhåpentligvis) får i gjengjeld veier jo opp for det meste[:D]

Da ligger vi helt likt an gitt[:D] Startet også med nesespray idag[:)]

Håper du slipper unna eventuelle bivirkninger. Lykke til fremover[:)]

Back
Topp