Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sjekket maxbo, og flügger og de hadde ikke. Mulig jeg bar får dra innom et par andre butikker også å sjekke.Har du skjekket Fargerike eller andre kjeder som selger mye maling? Skulle tro de hadde peiling og kunne finne maling med NCS kode til deg.![]()
Har ikke sett på panduro nei, men ser for meg at de kun har ferdige farger? Tviler på at de blander for en.Har du sjekket panduro?Usikker, men vet de selger spraymaling, men kanskje ikke sånne du ser etter da.
Ja, der vet jeg de har en del. Det vel størst sjanse for at jeg finner en farge tilnærmet det jeg vil ha der i hvert fall om de ikke blander. Får se om jeg kommer meg dit en dagKEM rett ved mathallen har veldig mange farger, men vet ikke om de blander.
På Biltema har de ferdigblandet spraymaling. De blander ikke for deg, så da blir ikke det riktig plass for trådstarterSjekk med biltema? Fatter ikke hvor mye som finnes der. Bruker så mye rart derifra til scrapping og annet kreative som koster skjorta andre steder![]()
Her i Trondheim blander de på en butikk som heter Lakkspesialisten. Det er lakk for biler, men fullt mulig å bruke den på andre ting også. Kanskje det er noe lignende der du bor?Noen som vet om det er noen fysiske butikker man får kjøpt spraymaling med ncs-koder? Jeg finner bare steder som selger ferdigblandede farger, så finner jo ikke akkurat den jeg er ute etter såklart.
Ja mye mulig. Men når jeg søker på det finner jeg kun hvor jeg kan bestille på nett. Får kanskje søke på lakk for biler eller noe da?Her i Trondheim blander de på en butikk som heter Lakkspesialisten. Det er lakk for biler, men fullt mulig å bruke den på andre ting også. Kanskje det er noe lignende der du bor?![]()
Ja, og evt ring de for å høre før du kjører innomJa mye mulig. Men når jeg søker på det finner jeg kun hvor jeg kan bestille på nett. Får kanskje søke på lakk for biler eller noe da?![]()