Spraye/male kurver?

drun

Elsker forumet
Jeg har cebu kommode med kurver fra bohus. Den er brun med brune kurver, og jeg skulle gjerne hatt den hvit så den ikke blir så ruvende i gangen. Er det vellykket å spraymale/lakkere kurvene?

Funker helt fint! Har sprayet flere kurver.. Men jeg bruker ikke sånn billigspray fra Europris eller Biltema!

driver å sprayer en kurv nå, med spray fra europris! Funker fint, men det må en del spray til for å dekke inni.. så tror kanskje jeg burde malt litt først. Kurven min er rååsa da, så jeg må liksom få dekt alt[8D][:D]

ORIGINAL: alexine

Funker helt fint! Har sprayet flere kurver.. Men jeg bruker ikke sånn billigspray fra Europris eller Biltema!

Hvilken spray bruker du da? Kurvene kommer jo til å bli brukt endel, greit å ha noe som holder[:)]

Litt forskjellig, men kjøper de i malerbutikker.. De dekker så mye mye bedre enn den billiglakken, og koster ikke så veldig mye mer! Kommer ikke på et eneste navn nå, og er ikke hjemme, så får ikke sjekket heller...

Det merke jeg likte aller best får jeg ikke tak i lenger, for husker ikke merket og har kasta boksen, og butikken er nedlagt! Men det var helt genialt, dekte helt fantastisk og det var maaange farger å velge mellom.... Kjipt[&:]

ORIGINAL: lianita

Jeg har brukt spray fra clas Ohlson.
Fungerer helt topp[;)]

Hvordan er sprayen de selger? Har de godt utvalg?? Har butikken her jeg bor, men har ikke tenkt på at de har spraylakk der...

Back
Topp