spray og sex

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Er det sant at man blir mer "tørr" der nede når man sprayer? Noen som vil dele noen erfaringer? Jeg har ikke merka noen ting å har ytterst få bivirkninger av sprayen. Begynner å bli nervøs for at denne sprayen ikke fungerer som det skal

Kan ikke svare deg på dette siden jeg ikke ennå er startet opp på spray, men hva med å sjekke i felleskatalogen.no?[:D]

Jeg hadde veldig lite bivirkninger av sprayen, litt hodepine innimellom...Men ellers merket jeg ingenting[:D] Men ser ut til at den gjorde det den skulle[:)] Så det er nok bare slik at vi reagerer veldig forskjellig...Lykke til videre[;)]

en av bivirkningene er at man kan få mindre lyst på sex og at man blir mer tørr der nede, men jeg har ikke merka noen av delene jeg

slår meg til ro jeg da[:D] skal prøve på det iallefall.

ORIGINAL: hero

slår meg til ro jeg da[:D] skal prøve på det iallefall.

det kan du trygt gjøre[;)]
vi reagerer alle forskjellig på disse medisinene....jeg fikk hodepinè,noe hetetokter og ble veldig fort trøtt! men,gikk over etterhvert[:)]

hvor lenge har du sprayet?

eLLa

jeg har sprayet 2uker + 1 dag

Jeg hadde ingen bivirkninger av hverken spray eller sprøyter, så tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke merker noe. Bare nyt det[:)]

Back
Topp