Spray nedentil?

chaland

Elsker forumet
Noen som bruker spray nedentil for å lindre før og etter fødsel? Hjelper det?
F.eks denne fra new mama

Vedlegg

• image.png
    image.png
    158,4 KB · Visninger: 100
Hmm.., har æ aldri hørt om :p følger denne om noen har erfaring :)

Noen som bruker spray nedentil for å lindre før og etter fødsel? Hjelper det?
F.eks denne fra new mama

Jeg har denne men har ikke testet den! Har rett å slett ikke turt å spraye/smøre på noe som helst nedentil i tilfelle det skulle gjøre vondt! Er fortsatt ganske ømt (3 uker etter fødsel) med sting som svir så vet ikke om jeg kommer til å tørre å bruke den! :/

Jeg har vært så heldig denne gangen, at trenger ikke noe, men forrige fødsel, OMG, da hadde jeg testet ut denne :-)

Aldri hørt om denne her nei... Men generelt sett så har jeg lite tiltro til alt dilldallet som selges, og har i grunn mer tro på at kroppen og rent vann fikser det meste selv ;)

:)Et raskt googlesøk viser mange forumtråder der folk har prøvd/anbefalt videre :) Tenker selv at ting bare må prøves så lenge det er harmløst.. :smug:

Jeg har denne men har ikke testet den! Har rett å slett ikke turt å spraye/smøre på noe som helst nedentil i tilfelle det skulle gjøre vondt! Er fortsatt ganske ømt (3 uker etter fødsel) med sting som svir så vet ikke om jeg kommer til å tørre å bruke den! :/

Er vel i de tilfellene den sprayen er anbefalt? :)
Jeg ville gjort det et forsøk, du har den jo tilgjengelig - kan da ikke gjøre vondt verre ;)

Har lurt på å kjøpe den sprayen/balmen selv, men er i tenkeboksen enda.

Sniker litt fra mai her. Men jeg vet mange som har prøvd Forever Living sin Aloe First spray etterpå, og vært kjempefornøyd. Den er både lindrende og hjelper det til å gro fint. Den skal i alle fall jeg prøve meg på. :)

Kjøp heller Xylocain fra apoteket.
Det funker faktisk, og koster mye mindre.
Det er også helt ufarlig. ;)
Takk for tips! Men ser den koster akkurat det samme da :)

Back
Topp