Spr. undersøkelse om kjønn

Hvilke kjønn tror du er i magen?

• Antall som har svart
    16

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Her kan vi stemme for hvilke kjønn vi tror vi har i magen og etter ordinær ul. så lager vi en til for å se hvor mange som hadde rett (lager da også en kolonne for dem som ikke ønsker å vite)

Jeg håper det er ei jente, men tror det er en gutt (familien til min kjære lager mest gutter)

Jeg har begynt å få angst for tvillinger! Ikke for noen grunn egentlig da... Men hvis det stemmer, da blir jeg stressa kjenner jeg...! :rolleyes: Så er glad bare det blir med en av delene (selv om jeg selvfølelig alltids skulle klart to også) xsmile5

Med symptomene så tror jeg det er ei lita jente ;) Kjæresten mente at han har laga ei jente, fordi jeg har to gutter fra før :P

Innbiller meg tvillinger siden jeg testet positivt så tidlig ;) uansett så skal vi uke vite kjønn ved ordinær ul :)

Uke=ikke

trur gutt :)

Trur også det kan være en gutt :)

Jeg har gutt i fra før, og tror at dette også er en gutt

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg tror egentlig det er en gutt, siden sambo sin slekt er det hele 12 gutter 15 barn :P (kun 3 jenter)
Men jeg føler at alt et stikk imotsatt av hvordan det var med sønnen, er nå søtsugen (var da saltsugen osv..) så kan være en jente, men sjangsen for det er jo minimalt :P

Tror kanskje det er en jente.

Tror kanskje det er gutt siden jeg er så saltsugen, men kan fort være jente siden jeg spyr (spydde ikke med guttungen)

Synes det er så vanskelig denne gangen... Første gang var jeg 100% sikker på kjønn, men tok grundig feil! Denne gang har jeg egentlig ikke noen følelse på kjønn. Kjenner jeg er litt forvirret :p tror egentlig litt på samme kjønn som vi fikk første gang, bare fordi jeg ser for meg en lik baby som vår første :) men samtidig er svangerskapet så «merkelig», så annerledes men likevel likt som forrige. -og ja, jeg vet at det ikke trenger å ha noe å si ;)

Back
Topp