Spr. ang fysioterapi.

Medea

Elsker forumet
Hei, spør dere her inne jeg [:D]
Skal begynne å gå til fysioterapaut, og fikk beskjed om å ta med håndkle og laken [8D][:D]

Holder det med et sånt vanlig håndkle, den størrelsen en bruker til å tørke hendene etter vask, hvis dere skjønner hva jeg mener [8D][:D]  (jada, jada, dårlig formulert [:D][8D][:-])

Og laken, da må jeg vel gå til anskaffelse av et vanlig laken? kan liksom ikke troppe opp med strechlaken [8D]

Og hva burde jeg ha på meg? [8D]

Lakenet er til å legge på benken. så det må være "vanlig".

Håndkledets str. tror jeg vil varriere litt ettersom hva slags behandling du skal ha. Men når jeg tenker meg om, så er det flest sånne "små" hånd-håndklær, ja. Mener det bare er for å tørke av deg massasjeoljen og sånn etterpå. [:)]

når eg går til fysio. så har eg bare et stort badehånkle med meg.. det bruker eg til å legge på benken.

Jeg fikk beskjed om å ta med meg et hånkle bare, som jeg skulle ligge på på benken, mulig du må ha med håndkle om du skal trene? Til å sitte på og tørke av apparatet etter deg? Om du skal ha treningsterpi i tillegg som jeg hadde da.. Men jeg trengte ikke laken.

Jeg er blitt henvist pga nakke problemer, så vet ikke hvordan det stiller seg da jeg? [:D] Men hvis jeg skal bruke lakenet til å ligge på så holder det kanskje med et sånt lite hånkle?

Dytter litt. Oppdatert med nytt spørsmål [:D]

Back
Topp