Sprøytestart idag

Amodi

Glad i forumet
Og det er jo vel og bra. Gikk på med godt mot, og tenkte at "å stikke meg selv kommer til å gå kjempebra". Er sykepleier, og har aldri hatt problemer med nåler, og vaksiner og blodprøver gjør meg ingenting.
MEN: Å stikke meg selv var helt forferdelig. Syntes ikke det gjorde vondt, hverken stikket eller innsprøytingen, men ble kjempedårlig. Svimmel, bleik og kaldsvett. Holdt på å besvime. Sjefen min på jobb beordret meg til å slappe av på vaktrommet en halvtime etterpå, for jeg så kjempedårlig ut. Håper ikke dette blir sånn hver dag. Hehe.. Må i tillegg til hormonsprøytene ha Klexane, så det er ikke bare ett stikk... Heheh.... Får bare få snuppene på jobb til å stikke meg tror jeg. Siden jeg ikke er redd sprøyter, men blir dårlig av å stikke selv.
Dagens klagetekst[;)]

Uffda.. håper det går bedre framover[:)]

Hehe, ja det håper jeg også[:D] Var ikke noe gøy idag, men det er absolutt verdt ubehaget hvis det går veien[;)]

Krysser fingrene for deg, jeg[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Krysser fingrene for deg, jeg[:D]

ORIGINAL: Leyah

Jeg holdt også på å besvime på første sprøyta! Men så gikk det myye bedre [;)]

Ååh, får håpe det blir sånn med meg også[;)]

Det gikk bedre idag med sprøytene. Satte den ene selv, uten ubehag, og fikk sjefen til å sette den andre... Så nå tror jeg resten av stikkingen skal gå bra =)

Tvi Tvi

Er på dag 4 her :-)) ørm 5 i dag da siden kl er over 2400 :-)[:D]

Lykke ti med stikkinga framover

ORIGINAL: Chumalunga

Det går nok bedre for hver dag!
Hva er Klexane for?

Ja, det går bedre for hver dag merker jeg[:D]
Klexane er blodfortynnenende.

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Uffda.. håper det går bedre framover[:)]

ORIGINAL: hero

Lykke ti med stikkinga framover

sign denne

ORIGINAL: småsmurf

Hihi, bra det går seg til[:D]
Klexanen er værst, den kan være litt vond[:)]

Synes ikke den er vond, men det var nok noe med det å stikke seg selv....[:'(] Men nå går det bra, hadde ikke problemer med å sette sprøytene idag[:D]

Back
Topp