Sprøytestart i morgen

Rosa på ball

Glad i forumet
Ja, i morgen settes første sprøyte, som jeg sikkert har nevnt ørtogførtiganger så skal jeg bruke Puregon.

Hvor raskt har dere merket effekt av sprøytene?

Skal på første ultralyd mandag og har da brukt dem i 4 dager, vil de kunne se noen forskjell allerede da skal tro?

så spennende da[:D] endelig [:D]

eg og brukte den, no på siste forsøket hadde eg 300IE,og merket at den virket bare noen dager etter[:D]

hvilken dose skal du bruke no?

Så spennede da. Masse lykke til. [:)]

Jeg skal ikke bruke mer enn 100 ug, dette ta jeg har masse cyster på eggstokkene og han ville ha så lav dose pga fare for overstimulering. Kan jo være jeg er heldig og at det er en passe dose og at jeg skal bruke den hele tiden eller jeg må øke - mandag vil jeg få svaret på det[:)]

håper det går bra[:D]

masse lykke til i fra meg[:D]

Takk takk[:)]

Antar jeg kommer med oppdatering mandag kveld[:)] 

Ja det må du gjøre, vi er veldig sultne påoppdatering her inne.....

Jeg merket det ganske tidlig mener jeg, selv om jeg ikke hadde så mange folikler, men de voskte heller veldig raskt siste gangen, den ene var på kanten til å være forsvær men jeg tror faktisk at det er den sværingensom vokser så fort i magen min nå, ligger forran sin tid.....

Hehe, kanskje det faktisk er sånn at det er størrelsen som teller[:D]

Jaja, får nok min samboer til å sette sprøyten i morgen tenker jeg, så får jeg heller sette selv resten. Forhåpentligvis blir det som du skrev i et annet innlegg til meg - at bivirkningene forsvinner litt når jeg starter med sprøyter.. Heldigvis er formen bare blitt bedre og bedre utover uken, deilig[:D]

ORIGINAL: rosa på ball

Hehe, kanskje det faktisk er sånn at det er størrelsen som teller[:D]

Jaja, får nok min samboer til å sette sprøyten i morgen tenker jeg, så får jeg heller sette selv resten. Forhåpentligvis blir det som du skrev i et annet innlegg til meg - at bivirkningene forsvinner litt når jeg starter med sprøyter.. Heldigvis er formen bare blitt bedre og bedre utover uken, deilig[:D]

Det stemmmer ikke helt, foliklen min var nesten for overmoden den, men det gikk akkurat, husker ikke størrelsen nå, tror foliklen var 24-25 mm, dersom over 25 mm tror jeg det er, så blir egget inni for overmodent slik jeg har forstått dette

Roa på ball; så spennende! Jeg hadde ikke store bivirkninger som jeg kan huske, annet enn at jeg ble øm i "magen" etterhvert som det vokste. De ser jo hvordan utviklingen er på første UL, og de ønsker jo å ha stålkontroll på eggene dine så de ber deg sikkert komme tilbake på ny kontroll før du får endelig dato for uttak. Dette er jo kjempe spennende da, synes ventetiden din har gått fort jeg. Kanskje ikke du føler det samme?[:)] Nå er du uansett ikke langt unna målet! Masse masse lykke til!

Tuttien; Jeg og startet med 75 IE, dette fordi jeg har anlegg til mange folikker og de da ønsker å ha full kontroll på modningen slik at det ikke blir overstimulering. Gikk opp til 150 IE etter første kontroll før EL sprøyten ble satt 4 dager etter denne, hadde ny kontroll på dag 2 etter 1 kontroll.. Lykke til!

Da var den satt - gikk så fint atte[:)]

Sarah; jeg synes også at tiden egentlig har gått fort sett i ettertid. Mens jeg har vært i prosessen har jeg liksom ikke tenkt så mye over det, så alt i alt synes jeg det har gått kjempebra[:)]

Regner med at jeg må en tur til til Oslo til uken, tar toget innover denne gangen. Har sagt til min samboer at han ikke trenger å være med, i og med at det blir så mange timer å vente kan jeg ta en tur ned i byen og treffe en venninne mellom blodprøven og timen[:)] Har bestemt meg for toget, for jeg er ikke akkurat mest kjent i Oslo sentrum, en ting er å komme seg til Riksen, en annen ting er ned i byen og tilbake igjen - nei, NSB blir min venn da[:)]

Så bra det gikk fint[:)]

Masse lykke til, håper du produserer masse flotte gullegg!

ORIGINAL: Ivara

Så bra at det gikk fint da [:)]

Håper de har truffet på dosen da, blir spennende å høre til mandag.

haha.. det er som å skulle si det selv det rosa på ball, jeg har kun benyttet bil inn når mannen har kjørt[:D] Ellers så har NSB og trikken også vært mine venner. Synes det er veldig ålright uansett jeg, er bare rett opp liksom[:)]

Går trikken fra Jernbanetorget? Hvilken trikk er det som går dit? Så jo flere forrige gang vi var der, men klarer ikke huske nr på de[:)]

ORIGINAL: kate

Så bra det gikk fint[:)]

Masse lykke til, håper du produserer masse flotte gullegg!

Signerer denne, skal bli spennedes dette her[:)]

Er ikke sikker på jernbanetorget nå gr. ombyggingen av vei nettet der, men t-banen går ihvertfall derfra, da skal du gå av på forskningsparken. Trikken tar du fra stortorvet da er det faktisk 3 stk som går til riksen, det er siste stopp så det står jo på trikken, men det er ihvertfall 18 og 19 mener jeg å huske, også var det kanskje 11/12/13 (litt mer usikker der kan du si..[:D]) Har du gått opp de andre gangene???

Back
Topp