Sprøytespisser???

Isabell81

Forelsket i forumet
Jeg skal begynne på spray 25. januar. Har ikke henta medisinene enda. Men har et spørsmål. Kommer sprøyntespissene med resepten? Har ikke hørt noe om det og tenkte ikke på det da sykehuset sendte med oss denne sprøyepennen.
Og hvordan er denne eggløsningssprøyta? Er det sånn at den tas ikke med denne pennen?

Ja, jeg fikk sprøtepennen på sykehuset. Så derfor kom jeg til å tenke på spissene. Men da regner jeg med at de følger med resepten. Jeg henter dem snart så jeg evt har tid til å ordne opp om noe ikke stemmer. Takk for hjelpen!

Puregonpenn sprøytespissene kommer i pakken med medisinen [;)] Hvis det er puregon du skal ta..? Trodde de hadde glemt å gi oss det sist, og det hadde ikke falt meg inn å sjekke oppi esken før tullemor ga meg det tipset.. [8D] Gjett om jeg følte meg dum [&:]

Ja,jeg skal gå på Puregon. Og Synarela nesespray. Da finner jeg nok spissene[;)] Takk for info, jenter![:)]

Spray er jo som en nesespry..

Hvis du skal gå på Menopur skal den trekkes opp selv. Da vi var på forsamtale på riksen fikk vi en startpakke med sprøyter og kanyler samt en box hvor brukte kanyler skulle kastes i.... Men sprøyter og kanyler kommer ikke med preparatet dersom du skal trekke den opp selv. Dette må du kjøpe utenom...

Eggløsningssprøyta kommer ferdig som en engangssprøyte, trenger ikke dosere den engang Riktig det FOMLE[:)].

Hmm.. jeg fikk eggløsningssprøyte som jeg måtte blande selv (pulver + oppløsningsvæske).. fikk med fra sykehuset en sprøyte og to spisser; en lang til å mikse å blande med og den korte til å sette.. fikk "opplæring" på sykehuset, men kunne også komme dit om jeg hadde bodd nærmere...

Men de stimuleringssprøytene ble satt med penn.

Back
Topp