Sprøytespiss

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har opplevd at sprøytespissen har vært butt? Tar en sprøyte med klexane for dagen (gravid etter FER i styrt syklus, satt inn blasto 3.10 [emoji846]) og i kveld var spissen så butt at jeg ikke fikk den gjennom huden. Fikk merke der jeg forsøkte. Hadde heldigvis flere sprøyter, så fikk tatt en annen.
Hva skal jeg gjøre med sprøyten jeg ikke fikk tatt??

Har desverre opplevd dette flere ganger med Fragmin og Klexane (begge blodfortynnende).. Ingen gode råd til deg bortsett fra å prøve å være "bestemt" når du setter den, og bruke litt mer kraft enn du har gjort med andre sprøyter i prøverørsprosessen.

Noen som har opplevd at sprøytespissen har vært butt? Tar en sprøyte med klexane for dagen (gravid etter FER i styrt syklus, satt inn blasto 3.10 [emoji846]) og i kveld var spissen så butt at jeg ikke fikk den gjennom huden. Fikk merke der jeg forsøkte. Hadde heldigvis flere sprøyter, så fikk tatt en annen.
Hva skal jeg gjøre med sprøyten jeg ikke fikk tatt??

Ringt apoteket og spurt de om det skal være sånn? Mulig du kan få ny sprøyte?

Har desverre opplevd dette flere ganger med Fragmin og Klexane (begge blodfortynnende).. Ingen gode råd til deg bortsett fra å prøve å være "bestemt" når du setter den, og bruke litt mer kraft enn du har gjort med andre sprøyter i prøverørsprosessen.

Har tatt en del klexane, både dette forsøket og tidligere, men har aldri opplevd at spissen ikke har gått gjennom huden før. Er gode merker der jeg forsøkte å stikke, brukte mer kraft enn jeg vanligvis gjør på sprøytene også. Har heldigvis «for mange» sprøyter iforhold til hvor lenge jeg skal gå på de, så tok en annen i går kveld.

Ringt apoteket og spurt de om det skal være sånn? Mulig du kan få ny sprøyte?

Skal nok ikke være sånn, tok en annen sprøyte fra samme pakke og den fungerte fint.

Back
Topp