Sprøyteskrekk?!

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Lurer på hvordan det skal gå? Har så enorm sprøyteskrekk! Svimer av hver eneste gang noen nermer seg med en sprøyte:/ så tviler sterkt på at jeg noen gang kan klare å sette på meg selv! Noen andre her inne som har det og kanskje har peiling på hva man gjør da?:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg stod leeeeeeenge foran speilet med sprøyta i hånda og var nesten på gråten. Så så jeg meg selv i speilet, bannet høyt til meg selv og bare stakk. Det er så inmari tynn og kort spiss at du blir overraskende fort vandt til det:) You can do it!!!:):):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har sprøyteskrekk å lurte på hvordan i all verden jeg skulle klare å stikke meg selv.. satt i sofaen første dagen jeg skulle stikke. Brukte vell 10 min på å klare d. Satt bare og skalv :p det ble bedre og bedre for hver dag. Men var jo ikke rare greia, såg jo ut som en penn bare.. men var værre etter innsett og jeg fikk blodfortynnende sprøyte jeg måtte ta. Da slet jeg virkeli med å klare det.

Jeg sleit litt under første forsøk. Sambo måtte sette, og de dagene han ikke kunne, så kjørte jeg til ei venninne som satt den for meg... Husker ikke helt om jeg satt selv i det hele tatt under første forsøk, men utover i andre og tredje forsøk bare smalt jeg den inn før jeg rakk å grue meg... Nålen er så liten og tynn, og det er umulig å sette den feil! Bare bit tennene sammen og gjør det :eek: :)

Noen får legen/en venninne/gubben eller som jeg storesøster (14 så ikke så liten) til å sette på seg :-)
(Gudsjelov jentungen er inne i en skal bli sykepleier periode :-P)

Back
Topp