Sprøyter...

*Maimamma*

Glad i forumet
Hvordan var det å sette sprøyter på seg selv jenter? Får litt nerver ved tanken, og mannen sier han ikke vet om har klarer å stikke en nål i meg... Men det føles skummelt å stikke seg selv! Er det vanskelig? Vondt? Hvordan vet man om man setter riktig??

Ingen problemer med det, det var jo litt skummelt første dagen, men gikk så fint atte[:D]

Jeg turte ikke sette den første, så det gjorde samboeren min. Men måtte jo gjøre det selv til slutt. Og det går så fint, ikke vondt i det hele tatt. [:D]

Puregon pen er veldig enkel å grei å sette, det beste av alt er at den har en slik tynn og liten nål også, det gjør vondere med et myggestikk jenter[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Puregon pen er veldig enkel å grei å sette, det beste av alt er at den har en slik tynn og liten nål også, det gjør vondere med et myggestikk jenter[:D]

når er neste samtale i prosessen ?

Neste samtale, vel det blir ikke så mye samtale ringte inn negativ test fikk beskjed om hvordan neste IVF vil bli, og at skal ringe inn på neste mensdag. Så da starter jeg opp på dag 20 neste syklus, rundt 7. april. Da blir det ikke flere møter før det, dvs. går rett på første ultralyd på sprøyte dag 10.

heia[:)]jeg har brukt sprøyter i 9 dager nå,og det har gått kjempe bra[:)]er selv livredd sprøyter og tenkte at mannen minn skulle sette dem,men ombestemte meg,følte jeg ikke hadde kontrollen selv hvis han gjorde det,og ikke hadde han særlig lyst heller og gjøre det.Ingeting og bekymre seg for,dette klarer du[:)]jeg er en pyse og klarer det[:)]lykke til[;)]

Back
Topp