Sprøyter

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Stikker dere tett ved siden av hverandre elle litt tett i tett? Og hvor på kroppen stikker dere.?. Hos meg blir det tett i tett

Stal på magen og låret, stakk litt over alt. Vet ikke hva du mener tett i tett men jeg stakk på hver side av magen og begge lårene.

Jeg visste ikke at man kan stikke i lårene. Blir så nervøs når jeg skal stikke liker det ikke. Redd for å gjøre noe feil elle at jeg skal gjøre noe feil

Jeg visste ikke at man kan stikke i lårene. Blir så nervøs når jeg skal stikke liker det ikke. Redd for å gjøre noe feil elle at jeg skal gjøre noe feil
Hei, jeg er heller ikke så glad i det og blir bekymret nesten hver gang. Men det betyr at jeg følger godt med hva jeg gjør, og det har egentlig alltid gått bra. Jeg stikker i magen på begge sider, under navelen. Jeg har lite magefett og bare en "rulle" å stikke i så det blir nok litt tett med stikking over mange dager. Men det har ikke vært et problem, kun psykologisk. Bruker Alkotips for å vaske området både før og etter. Det er vanskelig men du er tøff og skal klare det. Det er jeg sikker på!

Hei, jeg er heller ikke så glad i det og blir bekymret nesten hver gang. Men det betyr at jeg følger godt med hva jeg gjør, og det har egentlig alltid gått bra. Jeg stikker i magen på begge sider, under navelen. Jeg har lite magefett og bare en "rulle" å stikke i så det blir nok litt tett med stikking over mange dager. Men det har ikke vært et problem, kun psykologisk. Bruker Alkotips for å vaske området både før og etter. Det er vanskelig men du er tøff og skal klare det. Det er jeg sikker på!

ja er veldig bekymret når jeg gjør det begynner å spenne meg og skjelver. Veldig konsentrert. Stikker menopur på en side og gonalf f. På den andre og klyper meg hardt. Halvveis med sprøyter i morgen. Blir ganske tett, øm litt blå

ja er veldig bekymret når jeg gjør det begynner å spenne meg og skjelver. Veldig konsentrert. Stikker menopur på en side og gonalf f. På den andre og klyper meg hardt. Halvveis med sprøyter i morgen. Blir ganske tett, øm litt blå
Vet ikke om dette er behjelpelig eller motsatt. Men jeg pleier å klype og gjør sprøyten klar, så holde pusten og bite i tungen. Så biter jeg ekstra hardt ned i tungen akkurat når jeg stikker - det gjør vondt i tungen som distraherer fra at det er vondt/ekkelt der det stikker. Det er egentlig en god triks til alt som er vondt...

Bra med halvveis!!! Snart ferdig og det blir sååååå vert det når du får masse fine egg og enda bedre, baby :) :)

jeg stikker kun i mageskinnet under navlen og da er det ofte en sprøyte på hver side når det skal tas to, og annenhver side annenhver dag når det er kun en. og i midten ved behov :) klarer alltid å stikke litt feil her og der, så blir en del blå :D

Stakk i en halv-måne under navelen.

Tok annenhver gang på motsatt side så jeg ikke stakk på samme sted to dager på rad.

Min teknikk var å gjøre klar nåla og sikte meg inn der den skulle (ca 1 cm unna). Klemme huden med den andre hånda så det ble en "klump".
Se en helt annen vei/lukke øynene og så stikke+trykke :)

Lykke til!

Men dere stikker litt ut på sidene for navlen? Blitt veldig øm og sår. Føler det svir

under navlen litt på siden, bytter litt på plassen ;)
sist svangerskap gikk jeg på blodfortynnende sprøyter i 10 mnd.. da var magen min sår og blå da.. man blir vant til å stikke, jeg gjorde hvertfall.
heldgivis ikke så sår nå, bare skyter nåla kjapt inn ;) så kjenner jeg ikke noe til det

Back
Topp