Stikker dere tett ved siden av hverandre elle litt tett i tett? Og hvor på kroppen stikker dere.?. Hos meg blir det tett i tett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stal på magen og låret, stakk litt over alt. Vet ikke hva du mener tett i tett men jeg stakk på hver side av magen og begge lårene.
Hei, jeg er heller ikke så glad i det og blir bekymret nesten hver gang. Men det betyr at jeg følger godt med hva jeg gjør, og det har egentlig alltid gått bra. Jeg stikker i magen på begge sider, under navelen. Jeg har lite magefett og bare en "rulle" å stikke i så det blir nok litt tett med stikking over mange dager. Men det har ikke vært et problem, kun psykologisk. Bruker Alkotips for å vaske området både før og etter. Det er vanskelig men du er tøff og skal klare det. Det er jeg sikker på!Jeg visste ikke at man kan stikke i lårene. Blir så nervøs når jeg skal stikke liker det ikke. Redd for å gjøre noe feil elle at jeg skal gjøre noe feil
Hei, jeg er heller ikke så glad i det og blir bekymret nesten hver gang. Men det betyr at jeg følger godt med hva jeg gjør, og det har egentlig alltid gått bra. Jeg stikker i magen på begge sider, under navelen. Jeg har lite magefett og bare en "rulle" å stikke i så det blir nok litt tett med stikking over mange dager. Men det har ikke vært et problem, kun psykologisk. Bruker Alkotips for å vaske området både før og etter. Det er vanskelig men du er tøff og skal klare det. Det er jeg sikker på!
Vet ikke om dette er behjelpelig eller motsatt. Men jeg pleier å klype og gjør sprøyten klar, så holde pusten og bite i tungen. Så biter jeg ekstra hardt ned i tungen akkurat når jeg stikker - det gjør vondt i tungen som distraherer fra at det er vondt/ekkelt der det stikker. Det er egentlig en god triks til alt som er vondt...ja er veldig bekymret når jeg gjør det begynner å spenne meg og skjelver. Veldig konsentrert. Stikker menopur på en side og gonalf f. På den andre og klyper meg hardt. Halvveis med sprøyter i morgen. Blir ganske tett, øm litt blå