Sprøyter

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Når jeg setter sprøytene er det akkurat som det noen ganger stråler ned i eggstokkene, er det vanlig? Stikker rett under navlen litt på siden. Stikker annenhver side omtrent på samme plassen. Heldigvis snart ferdig med menupur. Skal sette ovitrelle på onsdag og egguthenting på fredag

Godt å høre at det ikke er bare meg, da er det sikkert vanlig ble litt bekymre for om jeg har gjort noe galt

Når jeg setter sprøytene er det akkurat som det noen ganger stråler ned i eggstokkene, er det vanlig? Stikker rett under navlen litt på siden. Stikker annenhver side omtrent på samme plassen. Heldigvis snart ferdig med menupur. Skal sette ovitrelle på onsdag og egguthenting på fredag

Jeg går på menopur 225ie , merker ikke noe av det du kjenner når jeg tar mine.
Men jeg har fått blødninger av mine , er på dag 6 i dag(skal snart ta sprøyte 6 ,rundt 19:30)
har du opplevd det?? Fikk blødning lørdag og har blødd siden da ..
Var på kontroll på mandag , men fikk beskjed å bare fortsette med medisineringen .
Er så spent på kontroll jeg skal på til førstkommende fredag .

Lykke til med egguthenting <3

Jeg går på menopur 225ie , merker ikke noe av det du kjenner når jeg tar mine.
Men jeg har fått blødninger av mine , er på dag 6 i dag(skal snart ta sprøyte 6 ,rundt 19:30)
har du opplevd det?? Fikk blødning lørdag og har blødd siden da ..
Var på kontroll på mandag , men fikk beskjed å bare fortsette med medisineringen .
Er så spent på kontroll jeg skal på til førstkommende fredag .

Lykke til med egguthenting <3

Hei nei jeg har ikke fått noe blødninger, er så spent håper jeg får noen egg som lar seg befrukte. Hatt to forsøk tidligere men aldri fått noe innsett. Siste menupur sprøyte i kveld

Hei nei jeg har ikke fått noe blødninger, er så spent håper jeg får noen egg som lar seg befrukte. Hatt to forsøk tidligere men aldri fått noe innsett. Siste menupur sprøyte i kveld

Da krysser jeg fingrer for deg og håper virkelig at det går din vei denne gangen <3
Du skal se at nå kommer gullegget og kanskje noen fler ;)

Så deilig å være ferdig med sprøytene da ..
Blødningene mine ser ut til og avta nå i kveld .. Håper det ikke er noe der i morgen .

Lykke til ... Håper på det beste for deg <3

Back
Topp