Sprøyter!

Catski

Forumet er livet
Om litt over 1,5 time skal Filip å få sprøyter......[:(]
Gruer meg.
Hvordan har reaksjonene vært for småtrollene deres?

om 2 1/2 time skal snuppa mi få... æsj... men jeg skal kreve sann bedøvelse plaster... er sikkert ikke no godt for de med sanne sprøyter...

erika fikk 39 i feber på natta, tok 1 døgn førr den gkk over.... åsså hadde ho ont der di hadde tatt sprøyta...

martine fikk litt feber...ikke mye..sov veldig mye den dagen...og dagen etterpå fik hun litt vondt i stikkene...fikk en paracet også gikk det over....[:D]

Gikk veldig greit med selv stikka egentlig. Det første brydde han seg ikke om, men skrek etter andre. Den dagen var han rimelig normal, men dagen etter hvar han helt rar. Plutselig kunne han skrike nesten en time, så var han rolig og koste seg en stund. så plutselig fikk han en slik skrike tokt igjen. Hade vell 3-4 slike skrike tokter den dagen tror jeg.. Var ikke noe særlig kos nei..

Da var det overstått.
Litt skriking, som gikk raskt over etter at han fikk se ut av vinduet.
Men litt sutring av og til en halv time etter.
I ettertid har han vært blid, men har beredt meg med paracet om det skulle bli feber ut mot kvelden.
Merket selv at jeg holdt pusten når han fikk sprøytene.....[:D]

Uff skal ta sprøyte i morgen vi. Gruer meg litt. Stakkar liten skal få sprøyte i benet. [:o]. Går jo sikkert helt fint, bare litt pinglete mamma.[;)]

Ga Filip en paracet like før jeg ga han mat, pga han var litt varm.
Kl 21:00 sovnet han på puppen, og sover fortsatt.
Krysser fingrene på at natta forblir rolig.

Back
Topp